vaffelkongen Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Finnes det et program hvor jeg kan sjekke Mhz på ram og om den kjører på dual ddr? Jeg vil også kunne sjekke cpuens FSB og temperatur 8) Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Du kan skjekke ut de nyeste utgavene av 'Motherboard Monitor', søk på google. De skal ha iallfall en del av de funksjonene. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 WCPUID eller CPU-Z og Aida32 eller SiSoft Sandra er gode programmer for diverse info. Lenke til kommentar
KvN Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Ja, leter også etter et slikt Prgram med CPU grader osv. D er litt kjipt etter at du har overclocket så må du liksom inn i bios osv. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hva skjuler seg i siggen min :?: Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Ja, leter også etter et slikt Prgram med CPU grader osv. D er litt kjipt etter at du har overclocket så må du liksom inn i bios osv. Last ned Hardware Monitor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå