Namikaze9 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Må være LGA1155 socket og ATX formfaktor .. pris har igrunn lite si for meg ...som sagt vil dette være en gaming data , vil enest ha kvalitet Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hei,jeg gikk for Asus Sabertooth Z77 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=748566 Overklokket min 3570K til 4.2Ghz med et museklikk i BIOS via det som heter OCTuner. Det har USB 3.0,massevis av USB tilkoblinger PCI-e 3.0. Scorer bra i alle tester og ikke så veldig dyrt. Lenke til kommentar
Namikaze9 Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 så solid ut det der ja , var ikke noe spesielt dyrt heller noen med andre anbefalinger ? Lenke til kommentar
Neonlight Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) asus p8z77-v pro. Kjøpt for 2 mnd siden. Helt konge. Har alt du trenger. Endret 22. november 2012 av Neonlight Lenke til kommentar
Namikaze9 Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Heheh ja satt så på Asus P8Z77-V Pro/Thunderbolt tidligere .. så veldig solid ut det Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 på jakt etter Z77 kort sjølv! står mellom Asus P8Z77-V PRO, MSI MPower, MSI Z77A-GD65/80, Gigabyte GA-Z77X-UD3H/5H, Asus Sabertooth og Asus Maximus V Formula. har lest og studert ein del, og det er LITE forskjell her! går mest på tilkoblinger, ekstrautstyr, max oc, og det som betyr mye for meg; auto-oc. som kjøp vist d kjem på ok tilbud har eg Gigabyte G1.Sniper3 og Gigabyte GA-Z77X-UP7:) føler eg har lista opp alt og alle no, men der har du hvertfall mangen gode kort, som både eg og deg garantert hadde vert fornøyd med kvar og ein av dei. Så til slutt bestemer vel smak(merke, design, farge, layout:p), behov for tilkoblinger, og auto-oc for min del. eller eit altfor fristande tilbud.... LYKKE TIL! Lenke til kommentar
Namikaze9 Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 hehe Gigabyte G1.Sniper3/Gigabyte GA-Z77X-UP7 for store for kabinettet mitt uannsett ... EATX og XL-ATX blir for stort .. prisen har absolutt ingenting si for meg , legger oftest i litt extra penger får noe som er kvalitet Lenke til kommentar
bystØL Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Gigabyte GA-Z77X-UP7 måler 30,5x26,4 som tilsier stort, men komplett hadde lista d som atx, så me skylder på dei! vist pris ikkje har noe å sei, hadde eg kjøpt meg Corsair Obsidian 800d og et rockerått EATX/XL-ATX Lenke til kommentar
Namikaze9 Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Heheh full tower ville aldri hatt , ikke bruk for all den plassen vanlig ATX kort funker mer enn bra nok sålenge har solid ram , cpu & skjerm kort .. klarer fint kjøre alt som er smooth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå