Arodem Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) DICE jobber med andre spill utenfor Battlefield-serien. Les hele saken Endret 21. november 2012 av Arodem Lenke til kommentar
supercalle_InnleggNO Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Tja så lenge det ikke går utover kvaliteten på fremtidige battlefield spill så gjerne for meg. Likte Mirror's Edge da det kom og en oppfølger hadde ikke vært dumt. 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 "Og det er ett bevist valg, for vi ønsker ikke å bare være en Battlefield-fabrikk." Hvis dette er hva han faktisk sa, så er tittelen til artikkelen feil. Det kan tolkes som at de ønsker å være en Battlefield-fabrikk, men ikke bare det. Jeg er virkelig spent på Battlefield 4, dog. Jeg er redd det kommer til å være dårlig. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 (endret) "Og det er ett bevist valg, for vi ønsker ikke å bare være en Battlefield-fabrikk."Hvis dette er hva han faktisk sa, så er tittelen til artikkelen feil. Det kan tolkes som at de ønsker å være en Battlefield-fabrikk, men ikke bare det.Jeg er virkelig spent på Battlefield 4, dog. Jeg er redd det kommer til å være dårlig. Min feil. Det hadde sneket seg inn en 'bare' der som ikke hørte hjemme. Endret nå. Takk! Endret 21. november 2012 av Arodem Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Skulle ønske att DICE lagde en oppfølger til Rallysport Challenge, med det er vell MS som sitter på rettighetene 1 Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Skulle ønske att DICE lagde en oppfølger til Rallysport Challenge, med det er vell MS som sitter på rettighetene ..eller aller helst Motorhead! 1 Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg er virkelig spent på Battlefield 4, dog. Jeg er redd det kommer til å være dårlig. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvorfor det? Vel, ved tanke på veien de valgte å ta Battlefield 3, så sliter jeg med å se hva de kan gjøre bedre med en oppfølger. Det kommer ihvertfall ikke til å bli likere Battlefield 2, det er sikkert. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Håper BF4 blir en blanding mellom Bad Company 2 og BF3. Destruction og Classene fra BC2 og våpen følelsen og grafikken fra BF3 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 ... og brettene fra BF 1942 og BF2. Og netkode/hitreg fra en helt annen spillmotor. Det er jo lov å drømme... 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Det eneste jeg drømmer om er Battlefield 2 HD. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Mirrors Edge 2 :love: Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Dette er fantastiske nyheter om sant. Mirror's Edge er et genialt konsept, det manglet bare litt på innholdet. Håper det blir "lanserings/lanseringsvindu"-tittel for neste generasjons konsoller, noe jeg fullt og helt regner med at det blir! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Likte Mirror's Edge veldig godt (og ikke minst soundtracket! for de som har Spotify, søk etter "Solar Fields" ). Håper de dropper våpen i Mirror's Edge 2, siden det bare stagnerte hele den "de er etter meg" følelsen man fikk. Men det tviler jeg på skjer, siden smågutta ikke vil kjøpe (la foreldrene sine kjøpe..) førstepersons-spill uten våpen... 1 Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ja! For f. Gi meg Mirror's Edge 2! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 håper faktisk på en ny IP fra dice og ikke noe mirror edge2... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er det bare meg eller var det mye vanskeligre og drepe folk i tidligere Battlefield, Noe som var en bra ting , jeg dør hele tiden i Battlefield 3 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 håper faktisk på en ny IP fra dice og ikke noe mirror edge2... Første Mirrors Edge hadde utrolig mye potensiale, som ble hastet ut i et alt for kort spill. En etterfølger er nesten å forvente. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Er det bare meg eller var det mye vanskeligre og drepe folk i tidligere Battlefield,Noe som var en bra ting , jeg dør hele tiden i Battlefield 3 Om det er lettere å dø grunnet skade på våpnene er jeg usikker på. Det som er sikkert, er at det er mye lettere å dø pga. gameplayet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Mirror's Edge er DICEs siste ikke-Battlefield-relaterte spill. Var det ikke DICE som sto bak Multiplayer delen til Medal of Honor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå