Gå til innhold

Ytelse i Hitman Absolution

Anbefalte innlegg

Heihei!

Oppgraderte pc'en i høst og har nå 3570K og gtx 680 phantom. Spiller på én skjerm i 1080p. Kjørte benchmarken som fulgte med Hitman, alt på Max og får 23-24fps i snitt. Spiller jeg med alt på Max, får jeg sjeldent mer enn 35 og er stadig nede i 22-23. Jeg er mildt sagt ekstremt skuffet.

Sett flere tester og det er tydelig at nvidia sliter med spillet, men spesielt 680. Kan jeg regne med at dette blir kraftig forbedret med nye drivere/patcher av spillet? Eller kommer jeg mest sannsynlig til å måtte leve med at kortet vil slite med spillet uansett? Hvor mye kan potensielt fikses med drivere og sånn, hvis det er mulig å forutse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slo alt på high/ultra, 16x, MSAA og SSAO on.

1920x1080

Min fps: 20

Max fps: 50

Average: 37,8

i5, GTX 570

Snakket med en annen på Steam som også sleit med sitt 680. Det at jeg fikk relativt lik eller t.o.m. bedre resultat enn han reagerte han på.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Skrev litt feil i mitt siste innlegg.

Vsync On

MSAA 8x

a>

Resultat:

Min fps - 1,3

Max fps - 20,7

Average - 14,6

Ble dagen din litt bedre nu? ;P

Din egen feil det der strengt talt. Du kan slå av halvparten av det der uten at du ser noen visuell forskjell. 16x AA ? Noen anelse hvor mye mer det krever av skjermkortet ditt ? SSAO på maks ? Kan settes på normal uten at du ser forskjell. Regner med du har på 8x MSAA innpå options også.
Lenke til kommentar

Din egen feil det der strengt talt. Du kan slå av halvparten av det der uten at du ser noen visuell forskjell. 16x AA ? Noen anelse hvor mye mer det krever av skjermkortet ditt ? SSAO på maks ? Kan settes på normal uten at du ser forskjell. Regner med du har på 8x MSAA innpå options også.

Det var bare en test for å se hva jeg fikk.

Jeg spiller ikke med de tingene på.

Lenke til kommentar

Om du ikke ser forskjell på 1xAF og 16xAF er det noe galt med øynene dine, det samme gjelder 1xMSAA mot 8xMSAA.

SSAO og lignende vil jeg dog være enig i er mer for å gi en spesifikk effekt framfor at det er så voldsomt viktig med detaljer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...