eNiize Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Ja prøver på det men finner ikke noen steder!Noen som kan forklare i detalj? Har aldri slitt med å bytte navn på buttons før... http://vvcap.net/db/...KIE5V-GFKL6.htp Husk å trykk på RadioButtonen (Knappen) og så kommer det en "Properties" kolonne. Nedover i denne kolonnen (taben) så står det label. Det er her du skal skifte. Hvis dette ikke fungerer, så er det kanskje en kode i programmet ditt som forcer navnet på buttonen Endret 21. november 2012 av eNiize Lenke til kommentar
Duskenn Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 http://vvcap.net/db/...KIE5V-GFKL6.htp Husk å trykk på RadioButtonen (Knappen) og så kommer det en "Properties" kolonne. Nedover i denne kolonnen (taben) så står det label. Det er her du skal skifte. Hvis dette ikke fungerer, så er det kanskje en kode i programmet ditt som forcer navnet på buttonen Fant ut av det! måtte bare gå på "Window" og så "Component Inspector" Takk for hjelpen Lenke til kommentar
HHherasen Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Fant ut av det! måtte bare gå på "Window" og så "Component Inspector" Takk for hjelpen Ja du kan gå inn der og endre det,eller så kan du skrive navnetpåRadioButton.label = "LOL"; for eksempel:) Lenke til kommentar
PotetVaffel123 Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Da er det vel bare å legge seg så man kommer seg opp i morgen! Takk for all hjelp, håper forberedelsene treffer selve oppgavene nå, så står jeg hvertfall! Lykke til folkens! Lenke til kommentar
HHherasen Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Da er det vel bare å legge seg så man kommer seg opp i morgen! Takk for all hjelp, håper forberedelsene treffer selve oppgavene nå, så står jeg hvertfall! Lykke til folkens! Skal komme meg i seng selv, greit å være opplagt til morgendagen! Lykke til I morgen alle sammen:) ! Endret 21. november 2012 av HHherasen Lenke til kommentar
PotetVaffel123 Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Tja. Var jo ikke helt oppgaver som man hadde forventa kanskje...? Noen som vet når man får karakteren? Lenke til kommentar
eNiize Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Tja. Var jo ikke helt oppgaver som man hadde forventa kanskje...? Noen som vet når man får karakteren? Nei, så at oppgaven ikke stemte helt overens med det dere fikk på forb delen. Når det kommer til karakter, så leste jeg at 3. januar så begynner sensorene enten å rette (!?) eller sende ut karakterene. Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Skal forberede meg til eksamen V2013, og kunne trengt oppgavene til denne som øvelse. Ligger ikke på udir enda ser jeg, men er det noen som har den som har lyst til å dele den med meg? Lenke til kommentar
Sone Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Forhåpentligvis får jeg vekket litt liv i denne tråden igjen. Har dette som årsprøve imorgen. Noen som kan si meg hva oppgaven var? Kanskje det er noen som fortsatt har besvarelsen lagret på PCen/ It'slearning? Lenke til kommentar
hallaballagg Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hei! Jeg har også dette som årsprøve i morgen. Noen som vil si hva oppgaven var? Lenke til kommentar
oJearsey Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Nei, så at oppgaven ikke stemte helt overens med det dere fikk på forb delen. Når det kommer til karakter, så leste jeg at 3. januar så begynner sensorene enten å rette (!?) eller sende ut karakterene. Er det mulig at noen av dere husker oppgavene enda, eller har et løsningsforslag? Jobber i CS5 HADDE VÆRT TIL EKSTREM HJELP Lenke til kommentar
oJearsey Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Trenger sårt denne oppgaven så jeg kan prøve meg på den til i morgen, hadde vært helt fantastisk, noen som husker den, kan sende? Lenke til kommentar
pralaw Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Hei! Er det noen som har løsningsforslag til denne eksamensoppgaven? :-) Endret 7. mai 2013 av pralaw Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Høst tjuggutolv? Legger ved Vår 2010 og Vår 2011 og. Legger også ved en heftig skjitt "nettbutikk" jeg lagde hvor man kan hente mye inspirasjon! Arrays, xml etcetc. Har ikke kommentert noe kode. REA3015_Informasjonsteknologi_2_H12_E.pdf REA3015_informasjonsteknologi_2_H12_F.pdf REA3015_Informasjonsteknologi_2_V10_E.pdf REA3015_Informasjonsteknologi_2_V10_F.pdf REA3015_Informasjonsteknologi_2_V11_E.pdf REA3015_Informasjonsteknologi_2_V11_F.pdf UKE 9 varer.zip Endret 7. mai 2013 av o-l-a-v Lenke til kommentar
Linjering Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Noen som har løsningsforslag til disse ? Lenke til kommentar
The Poaching Panda Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Hadde også satt pris på om det er noen som har løsningsforslag til denne eksamenen - hadde vore fin hjelp nå når jeg holder på å forberede meg til eksamen neste uke i IT 2 Lenke til kommentar
halla18 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Fleire enn meg som kom opp i it2 våren 2013? Er litt usikker på hva jeg skal øve på, hva er lurt å forbrede seg på? Trenger litt tips:) Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Tar å starter ny tråd for IT2 eksamen, kanskje litt bedre enn å sitte i en privatist tråd? 2 Lenke til kommentar
moseren Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 har noen en kalorikalkolator som de kunne lastet opp? Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) har noen en kalorikalkolator som de kunne lastet opp? btnBeregn.addEventListener(MouseEvent.CLICK, bmi); function bmi(evt:MouseEvent) { txtBMI.text=String(Number(txtVekt.text)/(Number(txtHoyde.text)*Number(txtHoyde.text))); } Du lager jo kun to input-tekstfelt, et dynamik-tekstfelt og en knapp. Lager event listener på knappen. Og lager regnestykket som skal skje, før du putter det ut i tekstfeltet. BMI = Vekt(kg)/Høyde(m)^2 evt. høyde*høyde om du ikke finner ut hvordan du opphøyer noe i annen Endret 22. mai 2013 av o-l-a-v Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå