ADT Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Disse modellene bør du sjekke. Anbefaling: Disse hjemmebærbare PC-ene anbefaler vi Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Intel Celeron B820-prosessor .... Core i3 ... Intel Pentium B970 .. intigrert Intel grafikk Nei.... hvorfor anbefale disse? Listens første "gode" punkt blir Pavilion G7-2128, utrolig nok. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Dette er URL i link fra tek.no: "http://www.hardware.nohttp//www.hardware.no/artikler/disse-hjemmebaerbare-pc-ene-anbefaler-vi/110458" -Deluze Endret 21. november 2012 av Deluze Lenke til kommentar
BerZerK89 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Har ikke til vane å kritisere artikler, og synes denne var ganske bra. Jeg skjønner jo hva som som er meningen bak dem, men uttrykk som "hjemmebærbare" og "mer bærbare bærbare datamaskiner" høres helt rart ut. 2 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hva med multicom PCene? 1 Lenke til kommentar
ADT Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Har ikke til vane å kritisere artikler, og synes denne var ganske bra. Jeg skjønner jo hva som som er meningen bak dem, men uttrykk som "hjemmebærbare" og "mer bærbare bærbare datamaskiner" høres helt rart ut. Helt enig! Har endret litt på både tittel og uttrykket "bærbare bærbare". Takk for at du sier ifra 2 Lenke til kommentar
saladin89 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvis en sammenlikner disse to http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=764164#extra http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=761825 Altså asus er et bedre bærbarmerke enn acer aspire ikke sant? Eller har produsent her lite å si? Mitt inntrykk er at asus er et generelt bedre merke og da får du kanskje en bærbar som varer lenger. Hadde vært kjempebra hvis noen kan svare her siden jeg vurderer laptop for tiden. Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 anbefaler dere virkelig Pavilion pc'er ? vil ikke anbefale noen å kjøpe pavilion pc'er. masse tekniske problemer med dise modellene, skal det være noe ifra HP må det være Probook, som faktisk også har noen modeller i samme prisklasse som pavilion bare mye bedre kvalitet og en fantastisk "På-stedet-garanti" slik teknikker kommer hjem til deg å reparerer slik du slipper å sende den inn, allerede etter 2-5 arbeidsdager Lenke til kommentar
flipsenated Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Pavilion-PCer blir så vidt jeg vet veldig varme pga. dårlig vifte, Asus K55VM kommer i både i5 og i7, den anbefaler jeg Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hva med multicom PCene? Dette var min første tanke også. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvordan kan dere "anbefale" 9 forskjellige PCer? Er ikke nettopp ideen med anbefalinger at man skal ha enklere valg? Da er det EN i hver klasse, som er en god allroudner. Klarer man velge mellom 5 forskjellige, så klarer man å velge mellom 50. 1 Lenke til kommentar
saladin89 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Forresten er core i7Q verdt pengene, istedenfor å spare tusenlappen og ta en core i5(bang for buck)? Bare lurer på det, hvis en skal bruke det noe til spilling hmmz. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvordan kan dere "anbefale" 9 forskjellige PCer? Er ikke nettopp ideen med anbefalinger at man skal ha enklere valg? Da er det EN i hver klasse, som er en god allroudner. Klarer man velge mellom 5 forskjellige, så klarer man å velge mellom 50. Uenig, 9 stykker begrenser utvalget mye. Ellers så høres det jo som nevnt over rart ut for meg med "hjemmebærbare" da jeg personlig synes det er ett ganske dustete konsept. Men jeg må jo bare registrere at det store flertallet av bærbare er i hjemme mesteparten av tiden. AtW Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Uenig, 9 stykker begrenser utvalget mye. Poenget er at med så mange valg så har man egentlig ikke noe færre valg. Bytt ut [brand1] med [brand2] så har man akkurat samme specs. Så problemmet imo er om man skal velge [billig] eller [billigere], og ikke [billig1] eller [billig2]. Ellers så høres det jo som nevnt over rart ut for meg med "hjemmebærbare" da jeg personlig synes det er ett ganske dustete konsept. Men jeg må jo bare registrere at det store flertallet av bærbare er i hjemme mesteparten av tiden. AtW Har heller aldri skjønnt konseptet eller nytten av det. Til jobbing, er en stasjonær (Mac Mini+skjerm evt iMac) overlegen, og til sofasurfing er tabs overlegen... Endret 21. november 2012 av Zepticon Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Poenget er at med så mange valg så har man egentlig ikke noe færre valg. Bytt ut [brand1] med [brand2] så har man akkurat samme specs. Så problemmet imo er om man skal velge [billig] eller [billigere], og ikke [billig1] eller [billig2]. Har heller aldri skjønnt konseptet eller nytten av det. Til jobbing, er en stasjonær (Mac Mini+skjerm evt iMac) overlegen, og til sofasurfing er tabs overlegen... Specs kan alle lese, hele poenget med anbefalinger er å gi mere info enn det man kun kan lese av specs-lista. Det er ikke bare å lese specs når mans kal velge PC. AtW Lenke til kommentar
gehe_cheetah Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Så konklusjonen en kan trekke fra artikkelen er at en Apple bærbar PC rett og slett ikke er å anbefale? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Så konklusjonen en kan trekke fra artikkelen er at en Apple bærbar PC rett og slett ikke er å anbefale? For ren hjemmebruk? Det kan vel diskuteres, men mange av PCene til apple er ganske tynne, og det betaler man får, en funksjon som er lite nyttig til en bruk som skissert i artikkelen. Ikke har de PCer heller i de fleste kategoriene som denne artikkelen omhandler. AtW Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 anbefaler dere virkelig Pavilion pc'er ? vil ikke anbefale noen å kjøpe pavilion pc'er. masse tekniske problemer med dise modellene, skal det være noe ifra HP må det være Probook, som faktisk også har noen modeller i samme prisklasse som pavilion bare mye bedre kvalitet og en fantastisk "På-stedet-garanti" slik teknikker kommer hjem til deg å reparerer slik du slipper å sende den inn, allerede etter 2-5 arbeidsdager +1 Pavilion er det verste dritet jeg har støtt på. Lenke til kommentar
Bento Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Så konklusjonen en kan trekke fra artikkelen er at en Apple bærbar PC rett og slett ikke er å anbefale? At et produkt ikke får anbefalt stempel betyr på ingen måte at det de fraråder folk å kjøpe det. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 HP Pavilion og HP generelt er møkk. De bråker og blir sykt trege etter kort tids bruk. Ikke forvent at batteriet virker etter et års bruk heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå