suuhoo Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Server: Woodman Faction: Vanu Sovereignty Nick: bj0rkn3s89 Lenke til kommentar
Radial Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Måtte bare lage en character på Woodman jeg også. Server: Woodman Faction: Vanu Nick: Blinklys Lenke til kommentar
Athen Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Server: Woodman Faction: Vanu Nick: Atenos Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 6. desember 2012 Del Skrevet 6. desember 2012 Server: Woodman Faction: Vanu Nick: moheso Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Fælt så mange som spiller Vanu på woodman da. Skulle gjærne ha byttet jeg også, men siden jeg har brukt så mye SC på TR fyren min, har jeg lite lyst. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Fælt så mange som spiller Vanu på woodman da. Skulle gjærne ha byttet jeg også, men siden jeg har brukt så mye SC på TR fyren min, har jeg lite lyst. Lag en ny konto, så kan du jo teste uten å slette den gamle fyren din. Det skal jeg hvertfall Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Server: Woodman Faction: Vanu Sovereignty Nick: SolsvikenNOR Lenke til kommentar
norianer Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Server: Woodman Faction: Vanu Nick: norianer Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Jeg har laget meg en karakter på Vanu@Woodman kalt AivenVS. Lenke til kommentar
Radar Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Server: Woodman Faction: New Conglomerate Nick: RadarOfFDD Men er ikke hjemme i jula ;P Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Server: Woodman Faction: VS Nick: Gorzun Lenke til kommentar
Heatkiger Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Server: Cobalt Faction: TR Nick: Heetkiger Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 For de av dere som rett og slett kler rødt bedre så er vi ganske mange nordmenn i Gale Nordmenn outfittet til Terran Rebublic på Woodman serveren. Vi spiller sammen, sitter oftest på skype og samarbeider. Legg oss gjerne til. Ramser opp de navnene jeg husker i farta: Bocoline Arrgor Nuttyboy Mrpain94 Superenga Legg oss til ingame så hiver vi ut outfit invites. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Laster ned selv nå, hvordan er dette spillet? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2012 (endret) Dette er bare en spillertråd for posting av ingame info, vennligst bruk http://www.diskusjon...owtopic=1451598 for generell diskusjon rundt spillet Endret 20. desember 2012 av MrLee Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Server: Cobolt Faction: NC Nick: Tiedemann Lenke til kommentar
Draift86 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Server: Woodman Faction: Vanu Nick: Empyrian Lenke til kommentar
Aleksander.dev Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Hei. Server: Kobalt Faction: Vanu Class: Sniper! Noen andre som spiller Kobalt her? Legger gjerne til folk på skype for og spille med. Har laget et Sniper Elite outfit, og håper på og få med mange spillere her. Main character er på rank 20 nå bruker A10 bolt action. Add meg på skype WizdomGM Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Server: Cobalt Faction: NC Nick: FCBlueSky Spiller litt av hvert, men mest sniper eller kjører rundt i en vanguard Lenke til kommentar
etse Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Noen som har en outfit jeg kan bli med i? Er relativt ny (spillt litt over en time), men forstod fort at her trenger man en outfit for å ha det gøy. Server: Woodman Faction: NC Nick: Kashug Har forresten ikke mikrofon atm, men tenkte å kjøpe nytt headset ganske snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå