MrLee Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 begrens denne tråden til posting av nick/server/faction plz. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Server: Woodman Faction: Vanu Nick: RunRookieRun Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Spiller Vanu på Woodman aswell. Kaller meg PewPewLazerPig. Om det er interesse for det har jeg satt opp noen kanaler på ventriloserveren min som folk gjerne må komme å bruke london.maxfrag.com 3850 Rompw: soe12 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Håper du ikke har noe i mot det, jeg siterte inn info om vent server i første post. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Går helt greit ja Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Server: Lithcorp Faction: New Conglomerate Nick: Zlatzman Usikker på om jeg kommer til å bytte server eller ei. Lenke til kommentar
Alrek Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Server: Woodman Faction: VS Nick: Alreck Lenke til kommentar
zotac Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Server: woodman Faction vanu Nick: Poulain Serveren nede ja :/ Endret 28. november 2012 av zotac Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Ramla ut jeg også gitt. Så greidde jeg faen meg å kjøpe feil sikte til Medic klassen også..er det mulig! EDIT: Feil tråd, IGJEN!! Endret 28. november 2012 av Mala Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Server: Woodman Faction: Vanu Nick: kassemeddyr Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Server: Woodman Faction Vanu Nick: LowRunner Lenke til kommentar
Laktampe Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Server: Miller Faction: Vanu Nick: Croms Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Server: Lithcorp Faction: Vanu Nick: Papirkurven Server: Woodman Faction: TR Nick: Papirkurv Spiller mest på Lithcorp da jeg opplever mye bugs og lagg på Woodman. Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Server: Woodman Faction: Vanu Nick: Pydi Laster ned spillet nå, men kommer til å velge det som står over Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Server: Woodman Faction: NC Nick: Burzurc Har akkurat hoppet inn og daua med en gang. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Server: Cobolt Faction: NC Nick: TotAlnOOb BR: 21 Ser ut som de fleste her inne er på Woodman, noen spesiell grunn til det? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 (endret) Server: Cobolt Faction: NC Nick: TotAlnOOb BR: 21 Ser ut som de fleste her inne er på Woodman, noen spesiell grunn til det? Det startet nok med at folk som hadde spilt beta her inne valgte Woodman og så ville resten spille med andre norske. Første dagene etter launch var det bare to servere, Miller og Woodman. Skal ikke si det helt sikkert, men tror nok at nivået på disse to serverne ligger litt over resten, da jeg regner med at 90% av betaspillerne spiller på dem, som også gjerne var dedikerte planetside 1 spillere. Mange har nok over hundre timers erfaring før launch og de har nok i snitt endel mer SC enn resten. Dette vil sikkert jamne seg ut over tid. Endret 5. desember 2012 av Aiven Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Server: Cobolt Faction: NC Nick: Znakemaster Etter litt optimering så bynner jeg å like spillet bedre å bedre. Etter å f.eks satt RenderDistance=1000 i useroptions kjørte spillet endel bedre, infinite renderdistance ble litt i heftigste laget. Å sette Priority på Planetside2.exe til High skal også fungere, men merket ikke så mye forsjell akkurat der. Spiller med 360 kontroller mappet via xpadder. Fungerer ganske bra. Lenke til kommentar
Stianfast Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Server: Woodman Faction: New Conglomerate Nick: Stianfast Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Server: Woodman Faction Vanu Nick: Abellen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå