Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Engelsk vg1 ENG1002 privatisteksamen 2012 - Høst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men alt må føres for hånd på papir, og PCen blir bare brukt som et redskap for å kladde, søke i den elektroniske ordboken eller se over notater som er lagret på PCen.

Får dere stikkontakter som dere kan bruke? Jeg må passe på batteriet til PCen, fordi vi får ikke tilgang til stikkontakter eller ladestasjoner :(

jaa, vi får stikkontakter hehe.... trudde det var normalt eg?

Lenke til kommentar

Ihvertfall ikke her i Oslo.

Men hva har du gjort så langt? Jeg har kopiert og limt inn mange artikler som handler om punktene i forberedelsesdelen inn i Word som jeg skal ta med under eksamen. Hvilke filmer bør man se før eksamen? Forberedelsesdelen anbefaler at noen filmer og bøker, som "vi" har jobbet med, kan være relevant til oppgavene vi får. Jeg har ikke hatt engelsk på 2 år, så jeg har ikke jobbet med noen bøker eller filmer.

Har gjort det samme som deg, pluss skrivd ut og highlighta det eg syns er bra med tekstene. Har heller ikkje hatt engelsk på 2 år og husker ikkje ka som sto i boka eller kass filmer vi såg i 1.klasse, men tenker egentlig at det er greit å bare lese mer om emne på nettet og skaffe flere kilder, siden vi ikkje veit hvilke bøket/filmer vi bør lese. Eg var utvekslingsstudent i USA i fjord, så eg har også en del opplevinger og egne hendelser eg kan skrive ut i fra.

Lenke til kommentar

Jeg skal også ha eksamen i morgen. Vi skal ha eksamen i ekeberghallen og jeg har fått innvilet pc bruk så vi får stikkontakter, men trur det er kun de som har søkt om bruk av pc som får tilgang til stikkontakter.

Er det noen som har noen formening om hvordan oppgaver vi kommer til å få?

Kom gjerne med tips som kan være lurt å gjøre klart i dag. Jeg føler på meg at på Appendix 2 "Geraldo - No last name by Sandra Cisneros" er kanskje en av oppgavene være å gjøre den om til Standar English?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...