Gå til innhold

Nye Ringepriser ser dagens lys


Anbefalte innlegg

Ah, ja. Det var der den var. Ikke superintuitivt akkurat. Antar dette vil kunne føre til noe brukerfrustrasjon. Kanskje dere kunne skrive om scriptet som 'fanger' klikk på detaljlenkene til også å returnere den fulle URLen slik at siden ikke bryter med for mange vanlige nettleserkonvensjoner i samme slengen? Nå er det t.eks. ikke mulig å åpne en detaljside i en ny fane osv.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Unødvendig å sjekke for meg.

 

Netcom All-in-One M med Spotify. Forrige mnd fikk jeg regning på 288 kr inkludert spotify premium. I praksis altså kun 188 kr i mnd.

 

Måtte binde meg for et år, men siden Galaxy S2 er en så deilig telefon har jeg ikke noe problem med å beholde den i all overskuelig fremtid, særlig hvis den lar seg flashes til Ubuntu når det blir offentliggjort :>

Lenke til kommentar

Er ikke valget "Antall samtaler til samme operatør" temmelig absurd? Vi får jo tross alt en liste med opperatører som output, og sansynligvis er da prisen på alle bortsett fra en av de feil. Om man da ikke ringer like mye innad i alle nettverkene.

Virker som at det hadde vært mer fornuftig om man kunne legge inn en del ringemengder til gitte opperatører, f.eks at man ringer 40 min til Telenor og 30 min til Netcom, og så la dere det inn som 40 min til samme opperatør når dere regnet ut prisen for Telenor, og 30 min til samme opperatør når dere regnet ut prisen for Netcom.

Lenke til kommentar

Kan være en idé å opplyse om alle manglene denne har. For meg er et mobilabonnement så mye mer enn ringeminutter, SMS og MB. Jeg har total 4 SIM-kort på samme abonnement som deler på databruken, jeg har apps jeg bruker daglig som de andre operatørene ikke har, jeg får tilgang til 4G uten hastighetsbegrensning, BankID på mobilen, SIM-kort som kan hentes fra butikk hvis jeg skulle miste telefonen og trenger nytt SIM-kort i nye tlf fort som fy for å nevne noen av fordelene jeg benytter meg av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...