Joooohoo Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hei! Har sett litt rundt på butikker å bensin stasjoner, men finner ikke ettan. Men trodde den skulle vere i Norge? Har jeg bare hatt uflaks, eller finst den ikke her til lands? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hei! Har sett litt rundt på butikker å bensin stasjoner, men finner ikke ettan. Men trodde den skulle vere i Norge? Har jeg bare hatt uflaks, eller finst den ikke her til lands? Dafuq? Den ser jeg hver gang jeg handler snus Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Eneste jeg aldri har sett i norge er ettan portion Lenke til kommentar
Joooohoo Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Dafuq? Den ser jeg hver gang jeg handler snus Hva? :O På vanlige butikker og kiosker? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hva? :O På vanlige butikker og kiosker? Jupp, Rema 1000, Kiwi og Shell. Finnes overalt her jeg bor. Personlig er jeg ikke noe glad i den, men den finnes her Lenke til kommentar
Joooohoo Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Jupp, Rema 1000, Kiwi og Shell. Finnes overalt her jeg bor. Personlig er jeg ikke noe glad i den, men den finnes her Hmmm.. Merkelig, ser den ingen plass. Har hørt så mye skryt om den, men den er ikke så god altså? Men når sant skal sies er det utrolig dårlig utvalg over alt her. Genral, genral, genral, litt nick and johnny og skruf er stort sett det de har på butikkene her omkring. Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Hmmm.. Merkelig, ser den ingen plass. Har hørt så mye skryt om den, men den er ikke så god altså? Men når sant skal sies er det utrolig dårlig utvalg over alt her. Genral, genral, genral, litt nick and johnny og skruf er stort sett det de har på butikkene her omkring. Jeg personlig er hvertfall ikke noe glad i den, men hver sin smak. Snuser for det meste general løs eller skruf xtra sterk porsjon Lenke til kommentar
Joooohoo Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Jeg personlig er hvertfall ikke noe glad i den, men hver sin smak. Snuser for det meste general løs eller skruf xtra sterk porsjon Snuser aldri løs for de blir sant et rot, å de ser heller ikke noe delikat ut, men jeg må innrømme at general løs er den som smaker best Jeg er slik som må bytte snusmerke hele tiden fordi jeg blir lei, men havner stort sett alltid tilbake til en eller annen general type til slutt. Men ser at jeg har utrykt meg dårlig, det jeg mente var Ettan porsjon, var på butikken i dag å så ettan løs over alt, må ha oversett den siden jeg stort sett ignorerer de linjene med løs snus Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Snuser aldri løs for de blir sant et rot, å de ser heller ikke noe delikat ut, men jeg må innrømme at general løs er den som smaker best Jeg er slik som må bytte snusmerke hele tiden fordi jeg blir lei, men havner stort sett alltid tilbake til en eller annen general type til slutt. Men ser at jeg har utrykt meg dårlig, det jeg mente var Ettan porsjon, var på butikken i dag å så ettan løs over alt, må ha oversett den siden jeg stort sett ignorerer de linjene med løs snus Det ser ikke mye delikat ut nei, men det er general som smaker best. Blir aldri lei jeg, prøver kanskje noe nytt 1 gang annenhver mnd hvis det har kommet noe Da må du si det da vettu, ettan porsjon har jeg aldri sett i Norge hvertfall, men den er ikke spesielt god Lenke til kommentar
Joooohoo Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Det ser ikke mye delikat ut nei, men det er general som smaker best. Blir aldri lei jeg, prøver kanskje noe nytt 1 gang annenhver mnd hvis det har kommet noe Da må du si det da vettu, ettan porsjon har jeg aldri sett i Norge hvertfall, men den er ikke spesielt god Bruker aldri løs, så tenkte ikke over det Men siden den ikke er noe god så er det vell ikke noe å gråte over likevell Ja holder meg til genralen jeg også (pose versonen), men kjøper som regel noe annet i tilleg, greier ikke å dy meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå