PaulineF Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg bare lurer på om noen vet noe i forhold til idrettsfag på videregående, om det da er mulighet for å ta ekstra timer for å få spesiell studiekompetanse? Og om jeg kan gå VG2 i utlandet som utvekslingsstudent, og få året godkjent av den norske skolen? Vet at det letteste hadde vært å gå studiespesialisering, men jeg har virkelig lyst til å gå idrett! Har noen noen erfaringer med dette? :-) Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Dette er lettest å ordne gjennom skolen, utveksling kan du nok ikke regne med, men resten bør gå ganske greit, så fremt skolen har studiespes. i tilegg. Igjen, ring skolen, og si at du gjerne vil gå idrettslinja, men at du også vil ha SPES. Da får du sikkert følge undervisningen til de som går den linja. Eventuelt følger du så mye du kan, og tar faget som privatist. Lenke til kommentar
PaulineF Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Okei, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå