Gå til innhold

Eyefinity gamer 30.000 budsjett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://prisguiden.no/liste/136435

Hva med noe sånt? Når du skal bruke så mye penger kan det være lurt å handle fra litt forskjellige nettbutikker slik at du får de beste prisene. Da ender dette oppsettet opp rett under 30k. Skal du ha custom vannkjøling i tillegg, så trengs det noen tusenlapper til radiatorer, vifter, pumpe osv. Har aldri kjøpt det selv, men tipper prisen for et sånt kit ligger på 2-3k.

Trenger du 3 skjermer? Hvor mye lagringsplass er du ute etter? Og hvor stor skal SSD-en være? I denne listen har jeg bare 2 skjermkort. Da holder det egentlig med en AX 850 strømforsyning, men jeg valgte AX 1200 sånn at du har noe å gå på hvis du etter hvert skaffer deg et til skjermkort. 3930k drar også veldig mye strøm etter hvert som den overklokkes mye, så strømbehovet ditt avhenger egentlig veldig av hvor mye du kommer til å overklokke beistet ditt :)

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på selvbyggervannkjøling jeg! Glemte vel å skrive det øverst! :p har ikke så mye peiling på selvbygg, så tenkte kanskje noen ville legge ut noen erfaringer med div. utstyr! :)

Altså, du skal ha vannkjøling og ikke "vannkjøling" som H100.

Det skal se ut som noe slikt:

MYPC.jpg

Eller tar jeg feil og du ønsker deg H100-type kjøling?

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...