Issi Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 http://www.dustinhome.no/product/5010603613/arctic-cooling-freezer-13-s-1155-1156-1366-am3/ Hva med denne istedenfor siden den andre kom ikke inn før 17.12 orker ikke vente så lenge Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Kjenner ikke til den. Nå skal det sies at stortsett all tårnkjølere er latterlig mye bedre enn intel stock, jeg vet bare at 212 EVO regnes som den beste av billigkjølerene. Uansett, du kan ettermontere kjøler etterpå, selvom det er lettere før du monterer hovedkortet i kassen. R4 har åpning til CPU bakplaten, så du skal slippe å fjerne hovedkort for å ettermontere. Det er sikkert noen som kan anbefale deg en annen rimelig kjøler. Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Om du har behov for å kjøpe en annen pasta en det som følger med, hadde jeg valgt artic silver 5. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg ville personlig valgt Noctua NT-H1 Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Trekker tilbake AS5 Noctua NT-H1 og AS5 er så og si identiske i temperaturer, men noctua sin krever ingen "tørketid" for å virke optimalt. Har alltid brukt AS5, men leste akkurat litt reviews etc.. Så trur jeg kommer til velge noctua sin heretter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå