Thad Castle Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Sitter og ser fotball på en ny Samsung 55 tommer (modell UE55ES8005). Merker at når ballen får litt fart, så henger ikke TV en med, og det blir en slags lag på ballen. Virker rett og slett som at TVen ikke henger med, og for en TV til 20 tusen er dette noe som burde fungere. Merket det samme problemet da jeg spilte FIFA tidligere i dag. Vet dere om dette er en kjent feil ved tven eller er det jeg som gjør noe feil? Hadde satt stor pris på om noen kunne hjelpe Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Slå av noen bildeforbedringsfunksjoner eller prøv Game Mode. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Finner ingen game mode, men movie finner jeg. Det hjalp ikke. Har et annet problem også. Den lastet også ned en hel del programmer i går (Skype, netflix, Spotify etc.). Disse har nå forsvunnet, og jeg finner dem ikke. Får også beskjed om at Tven ikke er koblet til internett hver gang jeg skrur den på. Noe som er litt irriterende med tanke på at dette er noe den burde klare automatisk. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Prøv å slå av Motion Plus (Meny → Bilde → Bildealternativer). Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Rakk ikke sjekke det ut skikkelig, men utifra det lille jeg så kan det ha blitt noe bedre. Takk Har du noe som helst peiling på hvordan jeg kan løse de andre problemene? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Vanskelig å svare på resten. Høres nesten ut som om TV er resatt hvis alt er borte. Hvis det er kablet nettilkobling skal det virke uansett. Hvis du bruker trådløs tilkobling så skal selvfølgelig TV-en huske innstillingene (så sant ruteren ikke er problemet). Fungerer det å koble til nett på nytt når TV-en varsler om at den ikke er tilkoblet internett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå