OddZen Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hei. For 13 mnd siden kjøpte jeg en Asus G53S http://www.dustinhome.no/product/5010546080/asus-g53sw-ci5-2-3-4gb-500-gtx460m-15-6-w7hp/. Jeg har ca. 90 prosent av tiden jeg har hatt den, brukt en ekstern skjerm koblet til, og den har vært lukket, dermed har selve laptop skjermen vært skrudd av. I går brukte jeg pcen uten den eksterne skjermen, og alt var helt normalt. Helt til det pluttselig begynte å komme mange pixelfeil lignende streker på en halv cm ganske sentrert i midten av skjermen, utover kvelden vokste de litt og ble kanskje 1 cm. Idag har jeg tatt bilder av problemet som har vokst seg kjempestort som dere ser godt i bildet jeg har lagt ved. Ka i ballhæstens navn e det som skjer med skjermen? Regner med dette er garantisak? Hva vil de i så tilfelle gjøre,skifte skjerm eller gi meg helt ny PC? Tusen takk for svar =) Lenke til kommentar
noobsquad Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Prøv det på garantien først. Jeg synes dette virker som det er en feil med skjermen, siden det ikke kommer når du bruker en ekstern skjerm:) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Om det blir tatt på garantien (som det mest sannsynligvis vil gjøre om det ikke er påført noe skade på panelet) så blir skjermpanelet byttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå