Gå til innhold

Har kjøpt ny pc, men holder den???

Anbefalte innlegg

Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sort

MSI KT4V-L Hovedkort for Socket A Retail

AMD Athlon XP2800+ 2.083 GHz 333 MHz bus

Crucial PC2700 DDR-DIMM 512MB CL2.5 6ns

Sony Diskettstasjon 3,5" 1,44MB Sort

Maxtor IDE ATA-133 120GB 7200RPM 8MB

Samsung DVD-spiller IDE 16x/48x Sort

LG CD-brenner IDE 52x/24x/52x GCE-8520BN

Sapphire Radeon 9800 Atlantis 128MB DDR

Hercules Gamesurround Muse 5.1 DVD (ødelagt)

3Com Etherlink 10/100 PCI

Logitech Internet Navigator Keyboard SE

Trodde at alt virket, men lydkortet er nok ødelagt, fordi jeg og en kamerat som har peiling på pc, klarer ikke å få det til å virke. :cry:

Anyway Hvor lang tid tar det for denne pc`n går ut av dato for godt? :roll:

Og er det en bra PC? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om 6 måneder kan du begynne og spare til ny data, om du vil ha det nyeste men ikke så dyrt eller at det ikke trenger og være det beste på markede.

Lydkorte kan være at ikke virker om det er enten satt på digital/analog utgang når det egentlig skal være den andre, det stiller d om på program som skal være med på driver CD ellers om der er et integrert lydkort en plass må du disable det i bios. Da trykker du DEL når du ser logo i oppstart så finner du lydkortet en plass der, husker ikke hva det het på min, men det er jo forskjellig, du finner det sikkert.

håper det hjelper.

mvh

André.

Lenke til kommentar

Altfor relativt spørsmål.

Den vil holde en svært god stund til hva du bruker den til, som jeg regner med er spilling, internett, film og musikk osv.

At noe nyere og bedre kommer veldig snart er et helt annet spørsmål.

Det blir noe av det samme som å bruke en porsche til bykjøring.

Den får ikke vist hva den duger til, men den er fin å brife med til vennene dine. Så hva som er viktigst for deg må du jo se selv...

Lenke til kommentar
om 6 måneder kan du begynne og spare til ny data, om du vil ha det nyeste men ikke så dyrt eller at det ikke trenger og være det beste på markede.

Lydkorte kan være at ikke virker om det er enten satt på digital/analog utgang når det egentlig skal være den andre, det stiller d om på program som skal være med på driver CD ellers om der er et integrert lydkort en plass må du disable det i bios. Da trykker du DEL når du ser logo i oppstart så finner du lydkortet en plass der, husker ikke hva det het på min, men det er jo forskjellig, du finner det sikkert.

håper det hjelper.

mvh

André.

Driver-cd`en var oxo ødelagt, så vi aktiverte lydkorte som var integrert. :smile:

Takk for rådet :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...