Ra92 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg har hørt en det på Reign of Kindo i det siste, og nå er jeg helt frelst. Jeg vil ha mer! Det jeg fort fant ut var at det er få kjente band der ute som driver med samme type musikk. Da jeg søkte på "similar artist" på Last.fm kom det bare opp masse emo-pop band, altså langt i fra det jeg ser etter. Jeg ønsker tips om pop/rock band med kreativ bruk av jazz-akkorder og progressive rytmer. Indie/rock/pop/jazz er stikkord her. Blir kjempeglad for alle musikk-tips Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Kan ikke komme med noen forslag, men en grunn til at last.fm kom med de forslagene de gjorde kan være at det første albumet deres ble gitt ut på One Eleven Records som har en del av slike "emo-pop" band i sine rekker, og at man har hentet "lignende artister" også på bakgrunn av dette. Men Reign of Kindo er ganske ålreit Lenke til kommentar
Ra92 Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Takk Britishface <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå