Tor r Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Høst i hjørne. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Et velkomponert bilde Tor, men her ville jeg nok brukt noe annet enn telezoom..allikevel er bildet helt flott Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 21. november 2012 Forfatter Del Skrevet 21. november 2012 Et velkomponert bilde Tor, men her ville jeg nok brukt noe annet enn telezoom..allikevel er bildet helt flott Takker for tilbakemelding Terje ,telezoom der skal det innrømes att eg har liten peiling på hva som er best til hva,da eg liker og ta bilder, små glimt av natur som her,hva burde eg brukt?har og nikon dx af-s nikkor 18-105mm 1:3,5-5,6g ed.. Lenke til kommentar
fredped Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Jeg likte dette veldig godt! Har du gjort noe spesielt for å få lyset så fint? Veldig godt avstemte farger også! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 Jeg likte dette veldig godt! Har du gjort noe spesielt for å få lyset så fint? Veldig godt avstemte farger også! Takk for tilbakemelding,gjørde ikke noe spesielt med lys men så måten bladene lå og lyset virkning her i hjørnet,men bruker kamera kreativt og behandling for og opptimalisere det det går å få ut av bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg