Øystein.F. Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Microsoft prøvar seg på ny betalingsmodell. Les hele saken Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hadde jeg kun lest tittelen på artikkelen og ikke artikkelen hadde jeg trodd at det var brukeren som fikk betalt av Microsoft for å synge karaoke, noe som virker logisk siden hvem vil ydmyke seg selv mens de betaler for det? Kanskje artig for enhver hobbydusjsynger men for min del er singstar/karaoketiden noe som hører til fortiden eller under meget beruset tilstand. 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Skrivefeil i overskriften forresten, stusset litt på hva et karakoespill var Lenke til kommentar
Daniel vikan Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg og noen venner bruker ofte å Spille Ultrastar på lan (Open source Singstar) Eneste problemet er jo at man må finne/lage sangene selv. Blir spennende å se hvordan de gjør det, og hvor mye de skal ha betalt. Hvis det er godt sant utvalg kjøper jeg det nokk Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Idiotisk spør du meg, Microsoft er utrolig grådige. Først og fremst tar de månedlig betaling for Xbox live, og i tillegg nå timebetaling for karaoke, som burde vært gratis eller en veldig lav engangspris. Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Sikkert gull for spillopplevelsen å hele tiden ha i bakhodet at du betaler for å holde på. Folk blir ihvertfall ikke stressa av taksameteret i taxier. Way to go, MS. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Idiotisk spør du meg, Microsoft er utrolig grådige. Først og fremst tar de månedlig betaling for Xbox live, og i tillegg nå timebetaling for karaoke, som burde vært gratis eller en veldig lav engangspris. Virker veldig kjekt egentlig. Om jeg kan betale en liten sum når jeg har folk hjemme når vi drikker og skal game litt, og i tillegg for tilgang til en enorm database, passer det oss utmerket. Hvorfor betale en høy pris for noe man bare bruker en sjelden gang Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 for noe tull!!! typisk mickey$oft det her... Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 (endret) Karaoke med streaming. Ser for meg det kan bli gøy med tregt nett og buffering midt i sangen Endret 22. november 2012 av Alkjeks Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Virker veldig kjekt egentlig. Om jeg kan betale en liten sum når jeg har folk hjemme når vi drikker og skal game litt, og i tillegg for tilgang til en enorm database, passer det oss utmerket. Hvorfor betale en høy pris for noe man bare bruker en sjelden gang Pretty much. De som ikke ønsker å bruke appen kan jo bare gå til innkjøp av et av Lips-spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå