Howard Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Apple: Fetere iPod, raskere iMac Apple har oppgradert sin iPod med 20 og 40 GB-modeller, og gitt iMac litt mer fart med en 1,2 GHz G4-prosessor og DDR333-minne, innebygget Bluetooth og 802,11g. Les mer her. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Synes fortsatt det er rimelig dröyt at de ikke slenger inn 256 RAM ekstra og 64 MB skjerkort i alle iMac's. Det koster jo ingenting, med tanke på den prisen man må ut med for maskinene. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 isj, hvorfor måtte de oppgradere iPodene sine etter at jeg kjøpte min nåja 15GB holder vel ei stund lell det da... Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Da ble ordren min på iPod 15 GB oppgradert til 20 GB +++. Ikke meg imot. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Da ble ordren min på iPod 15 GB oppgradert til 20 GB +++. Ikke meg imot. MÅ bare spørre.. Hva skal man med 20gb? Hva skal man med 15gb? Har dere så utrolig mye musikk. Bærbar harddisk? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Etter mye ripping av egne cdèr + mye nedlasting blir det jo fort noen gb av det. Har vel ca 25gb foreløpig. Velger man god kvalitet på rippingen krever det sin plass, men da kan man til gjengjeld kople Ipodèn til stereoanlegget og gjengi lyd med tilnærmet cd kvalitet. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 13. september 2003 Del Skrevet 13. september 2003 må bare komme med en ting. de "nye" spillene har også den "gamle 15 gb versjonen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå