KatrinaS Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hei. Jeg vurderer å kjøpe netflix, men nettverket vårt er bare på 3-4 Mbps. Vil jeg da kunne klare å se på? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ja, det vil sannsynligvis gå fint selv om du ikke får beste kvalitet. Men hvorfor ikke bare prøve? Du får jo en måned gratis. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Du får jo en måned gratis, gaygamern 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Ja, det vil sannsynligvis gå fint selv om du ikke får beste kvalitet. Men hvorfor ikke bare prøve? Du får jo en måned gratis. Hva det koster, bryr jeg meg ikke om, men hvis det er om jeg skal ha netflix eller rikstv. Vil ha netflix siden rikstv ikke funker, og hvis moren min skal registrere (jeg har ikke bankkort...), må hun avbestille rikstv først. Hun nekter noe annet. Så jeg bare lurte på om jeg skal fortsette med rikstv som ikke funker eller netfilx hvis det blir bedre... Du får jo en måned gratis, gaygamern Snill du er Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 3-4 Mbps er mere enn nok til å se filmer på Netflix, men har du prøvd ut i en måne? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 3-4 Mbps er mere enn nok til å se filmer på Netflix, men har du prøvd ut i en måne? Det var det jeg skrev over. Jeg vil har netflix da det er billigere og funker i forhold til rikstv, men for at jeg skal prøve den gratismåneden, må jeg avvinstallere rikstv av en eller annen grunn. Ikke spør meg om hvorfor. Derfor lurte jeg på om det var raskt nok. Men kan jeg se i HD da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Det var det jeg skrev over. Jeg vil har netflix da det er billigere og funker i forhold til rikstv, men for at jeg skal prøve den gratismåneden, må jeg avvinstallere rikstv av en eller annen grunn. Ikke spør meg om hvorfor. Derfor lurte jeg på om det var raskt nok. Men kan jeg se i HD da? Ifølge Netflix selv skal du ha en linje på 5 Mbps for å kunne se HD: http://support.netflix.com/en/node/306#gsc.tab=0 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 ...men for at jeg skal prøve den gratismåneden, må jeg avvinstallere rikstv av en eller annen grunn. Ikke spør meg om hvorfor... Jeg spør likevel. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Ifølge Netflix selv skal du ha en linje på 5 Mbps for å kunne se HD: http://support.netflix.com/en/node/306#gsc.tab=0 Ok takker for svar Men kan jeg "bufre" for eksempel en film og se i HD etter den har bufra litt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Ok takker for svar Men kan jeg "bufre" for eksempel en film og se i HD etter den har bufra litt? Det vil jeg tro, men du kan også forandre på innstillingene på netflix.com for å gjøre at du kan selv velge hvilken kvalitet du vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå