Gå til innhold

Nytt P4 HK, Hvilket?


Devil-Teddy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gå for IS7-G. Sammen med den prossessoren (P4 2.6 PC800) får du en heftig maskin. skal ha akkurat det samme, bare jeg får spart penger nok. Oppsettet kan du se her. Er jo et av de beste overklokkings HK'ene som er ute. Det hovedkortet har dessuten S-ATA, inne bygget 6.1 Surround og Gigabit nettverk. Og dual DDR.. Alt du trenger.. (se link)

Løp og kjøp og post overklokkingsresultater. :D Så kan vi ha en liten konkurranse så fort jeg får kjøpt meg det samme.

Lenke til kommentar
gå for IS7-G. Sammen med den prossessoren (P4 2.6 PC800) får du en heftig maskin. skal ha akkurat det samme, bare jeg får spart penger nok. Oppsettet kan du se her. Er jo et av de beste overklokkings HK'ene som er ute. Det hovedkortet har dessuten S-ATA, inne bygget 6.1 Surround og Gigabit nettverk. Og dual DDR.. Alt du trenger.. (se link)

Løp og kjøp og post overklokkingsresultater.  :D Så kan vi ha en liten konkurranse så fort jeg får kjøpt meg det samme.

 

Er ikke 875 (IC7) et bedre brikkesett enn 865 (IS7)?

Lenke til kommentar

ASUS P4P800 intel 865 PE chipset, PE er at dem har "låst" opp 865 chipsetet, der det når nesten full 875 speed...

 

Innbygt 3COM gigabit nettverk, S-ATA, firewire, dual ddr, winbond +++

 

Les testen under :wink:

 

Til å med intel har gått ut å sagt dem mislikte det, fordi 865 PE ble for bra helt enkelt :lol:

 

Har nettop fått kortet nå, har P4 1.8GHZ @ 2.35GHz standard kjöling, hercules 9800pro, DDR3200 ram, finns plenty med overklokkings muligheter, + ASUS kvalitet, jeg er MEGA fornöyd med denne lösningen...

 

Kommer snart kjöpe ny cpu, P4 2.4GHz med 800mhz buss....

 

 

http://www.ocworkbench.com/2003/others/int...uxegallery1.htm

Lenke til kommentar

Abit IC7 som jeg har selv er knall bra på overklokking! Før hadde jeg et MSI hovedkort det er stabilt, men de har nok ikke hørt om OVERKLOkKING :lol::lol::lol: men de har et prog som heter Msi coresenter og det er bare jalla! Så ikke kjøp MSI hvis du skal klokke, skal du ha et hovedkort som er stabilt og alt funker på men ikke Overklokke kjøp msi 875P neo series. Skal du ha overklokkings "vennlige" kort kjøp Abit IS7/IC7/IC7-G

IC7/IC7-G eller ASUS P4P800Deluxe. men for Kraftigere CPU'r er 875 briksettet bedre enn 865....

 

Håper det hjalp litt :yes:

 

 

Mvh. Troy

Lenke til kommentar

S-ATA og FireWire er "Desverre" inkludert i i875-Brikkesettet, så skal du ha i875, slipper du ikke unna. :wink:

 

Ett billigere alternativ er jo IS7-E uten firewire, og "bare" 5.1 lydkort. Helt greit spør du meg, prisen er også den laveste blant i865, under tusenlappen.

Fordelene med 875 fremfor 865 var i hovedsak to ting; PAT og Prescott-støtte. Prescott-støtten har fallt ut, og PAT ble det mulig å bruke med en bios-oppdatering.

Om du alikevel insisterer på i875 er vel IC7 det billigste du kommer unna med, men dette har ikke LAN-Port.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...