Cuneax Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Snart kommer et elektrisk énmannshelikopter. Fly av gårde i ditt personlige helikopter Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Geni-fokkings-alt! Forventer å se meg selv i denne om 5-10 år xD Ser for meg entreen min, når jeg kommer kjørendes til rimi 1 Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Den stillegående motoren gjør nemlig at man lettere kan høre rop om hjelp. Det at du har to propeller bare 50 cm over deg, derimot.... De lager dette, og så er det markedsført mot redningsarbeidere? Hadde det ikke vært mer fornuftig å markedsføre seg mot konsumerne? Sitter hver dag før jeg skal på jobb og tenker "hvis jeg bare kunne flydd til jobben"... Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg har sett mang en elbil blitt tauet hjem som følge av tomt batteri på veien mellom A og B... Lenke til kommentar
C.. Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ganske sjef når en kommer første skoledag i 1. klasse med det der, mens klassekameratene kommer syklende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg