Toobig Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hei, måtte nettop innstalere windows 7 på nytt på pcen, men nå får jeg ikke kommet på nett.. Er det noen drivere jeg må laste ned eller noe? Eventuelt hvordan gjør jeg det? Det lyser heller ikke i internett ledningen som står i pcen.. Takk! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hva slags PC er det du har da? Modellnummer Lenke til kommentar
Toobig Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Har bygd den selv Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Mest sannsynlig trenger du en ethernet-driver. Hvilket merke er hovedkortet ditt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Mangler sikkert chipsetdriver for hovedkortet. Finn ut hvilket hovedkort du har og last ned drivere (eller legg de inn fra medfølgende CD). Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Du mangler driver til nettverkskortet ja. Gå til produsenten av hovedkortets hjemmeside, så finner du modellnummeret til hovedkortet og laster ned alle driverene, ikke kunn til nettverkskortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå