Notinuse Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Endret 21. november 2012 av ByteMare Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Kan dem da, i etterkant kreve at jeg kommer opp og betaler for en feil som dem har gjort? Og er det ikke netshop selv som bør sørge for at sine ansatte gjør jobben sin, og ikke la dette gå utover kundene? Korleis går det ut over deg at du må betale riktig pris? Ingen er perfekt, feil skjer. Hadde du vore kundebehandlaren så ville du neppe betalt det av eiga lomme. Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Jeg må faktisk bruke av min tid og drivstoff til å reise dit igjen. Burde holdt men 1 tur om dem hadde gjort jobben sin. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 De kan kreve at du betaler det du har betalt for lite. Men vil tro du kan kreve avslag i prisen på grunn av ulempene og kostnadene det medfører deg. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg må faktisk bruke av min tid og drivstoff til å reise dit igjen. Burde holdt men 1 tur om dem hadde gjort jobben sin. Ordet 'NetShop' inneholder en ganske sterk antydning om at du kan forholde deg til denne butikken - inkludert betaling - over nettet. Du trenger ikke reise noe sted. 3 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg må faktisk bruke av min tid og drivstoff til å reise dit igjen. Burde holdt men 1 tur om dem hadde gjort jobben sin. Kan du ikkje betale på nett? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Er det snakk om 10-ere eller 1000-lapper her? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hvordan betaler man med kontanter på en nettbutikk? 1 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hvordan betaler man med kontanter på en nettbutikk? Man bretter sedlene godt sammen og stapper dem inn i en USB-port... Netshop lar deg hente varene selv. Jeg antar at det er mulig å betale med kontanter der. 1 Lenke til kommentar
Notinuse Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 For å møte butikken har jeg spurt om noe avslag, siden rør fra dems side. Så skal jeg være god kunde. Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Helt ærlig? En god kunde i min bok ville sagt "gi meg kontonummeret deres og ett referanse nummer så setter jeg over det utestående beløpet med en gang". Da slipper du noe unødvendig kjøring frem og tilbake, og de får det de skal ha. Men det er nå min mening. 8 Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Enig med siste taler. Betal avtalt pris for produktet eller bruk angreretten og få alle pengene tilbake. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) En god kunde i min bok ville sagt "gi meg kontonummeret deres og ett referanse nummer så setter jeg over det utestående beløpet med en gang". Jeg er enig. Jeg hadde sagt, «send en giro på epost, så blir den betalt innen et par virkedager, ha en god dag videre». Endret 20. november 2012 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
TEE Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Dette er egentlig ikke en sak i det hele tatt. Du og Netshop har avtalt en pris for varen, og denne prisen er du forpliktet til å betale. Netshop kan nok helt uten problemer sende deg en giro, ta betalt via nettbank eller via kort (Visa/Mastercard etc) slik at det ikke kan ses som noen ulempe for deg å måtte betale. At du plutselig ser en mulighet for å snike deg til et avslag du ikke har noen som helst rett til hverken rettslig eller moralsk er ikke noe som skal gå utover Netshop. 7 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Trådstarter: Hvorfor slettet du førsteinnlegg? 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Tja? Det står i quoten rett under så det så Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Tja? Det står i quoten rett under så det så Ikke hele posten tror jeg. Den virker litt "amputert". Uansett er det en uting at folk sletter innleggene sine, er det ikke? Og du som administrator burde jo kunne retningslinjene "Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget." 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Han syntes vel han fremsto som en gnien/grådig dust. 3 Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hva om du betaler en del også to mnd senere finner de ut at du har betalt for lite ettersom de har sendt feil giro? Hvordan er lov reglene rundt det da? Aldri opplevd meg men bare tenkte på saken ^^. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå