Itspersonal Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) La King få en halv omgang da, Fergie. Macheda... Herregud jeg kjenner jeg blir provosert av Gala's flokking rundt dommeren Endret 20. november 2012 av Itspersonal Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 For en gjeng med divere Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 La King få en halv omgang da, Fergie. WOOT! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 This is your moment, Josh. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 5 minutter pluss tillegg på King, kunne med fordel kommet 40 minutter før. Gud så flaut det er å se på Young. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Selg vekk juksekødden Young, Nani har i hvert fall litt integritet. Kvalmt Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Selg vekk juksekødden Young, Nani har i hvert fall litt integritet. Kvalmt Young presterer nå bedre enn Nani, som bare mister ballen... Uansett, elendig kamp av United, elendig dømming, og kommentator bør finne seg et nytt yrke. Fint å se King though! Endret 20. november 2012 av Gjest Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Young er seriøst dritt. Blir kvalm av å se han i United-drakt. Håpløst av Fergie å ikke gi Josh mer spilletid. Måtte det virkelig ta 85 min. før han skjønte at Welbeck ikke skapte nok på topp? Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Hehe nei jeg tuller ikke. Har lagt ut to risky-bets idag, både ManU og Chelsea. Har ikke mest troa på at de går inn, men var en stemme i hode mitt som sa jeg måtte gjøre det (lurt av oddsen) Haha. Live-betting er tingen, hanket selv inn 1900 ( 2000 - 100 i sats) på snuoperasjonen mot Braga, noe som etter min mening var en smule risky. Det du gjør idag derimot... King burde fått erstatte Young på kanten fra pause.. Endret 20. november 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Haha. Live-betting er tingen, hanket selv inn 1900 ( 2000 - 100 i sats) på snuoperasjonen mot Braga, noe som etter min mening var en smule risky. Det du gjør idag derimot... Hehe ja live betting er morro, men veldig skummelt! Dagens bet var igrunn helt på trynet, men alltid morro med litt risky bets Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Nei fy faen, divet Young IGJEN? Hahaha, må jo snart renne over for Ferguson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå