Gå til innhold

Kamptråd - Galatasaray vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Travelling squad: Sam Johnstone, Anders Lindegaard; Rafael, Alexander Buttner, Phil Jones, Tom Thorpe, Marnick Vermijl, Scott Wootton; Michael Carrick, Davide Petrucci, Larnell Cole, Tom Cleverley, Darren Fletcher, Anderson, Nick Powell, Ashley Young, Ryan Tunnicliffe; Javier Hernandez, Joshua King, Danny Welbeck, Federico Macheda.

Spennende tropp. Vil se Josh på banen!

Lenke til kommentar

#MUFC XI: Lindegaard, Rafael, Jones, Carrick, Buttner, Fletcher, Cleverley, Anderson, Powell, Welbeck, Hernandez

#MUFC Bench: Johnstone, Wootton, Young, Cole, Vermijl, Macheda, King

Carrick som stopper igjen. Herregud, Fergie. Skulle heller ha gitt Wootton sjansen.

Lenke til kommentar

50 dollar? Med det reservelaget vi stiller med i kveld i Tyrkia? Tuller du nå?

Hehe nei jeg tuller ikke. Har lagt ut to risky-bets idag, både ManU og Chelsea. Har ikke mest troa på at de går inn, men var en stemme i hode mitt som sa jeg måtte gjøre det (lurt av oddsen) :whistle:

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Til nå synes jeg laget har prestert vesentlig bedre spillemessig enn hva vi har gjort i PL hvor flere av spillerene har hatt klippekort til startelleveren. Har dog ikke fått utrettet så mange store sjanser (kun 1?), men har troen på at det kommer fler i 2. omgang. Har troen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...