tom waits for alice Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg er i ferd med å ta skrittet fra Windows 7 og VS 2010 til Win 8 og VS 2012. Så nå sitter jeg på MSDN og skal laste ned Windows 8. Skal jeg velge Standard, Pro eller Enterprise, eller spiller det ingen rolle? Har satt igang Enterprise, men er litt usikker på om det er noen grunn til å la være. Geir Lenke til kommentar
etse Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Det har lite å si hvilken windows 8 versjon du velger, alle vil funke med visual studio 2012. Normalt anbefaler jeg folk å gå for standard editions siden Pro egentlig ikke har så mange features folk flest trenger. Eneste er vel at standard ikke støtter å koble till jobb-domene samt "BitLocker" for å kryptere dataene dine kun følger med pro og enterprise. Enterprise er vel egentlig bare en annen lisens av pro-utgaven slik jeg har forstått det http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_8_editions TLDR: Er ingen grunn til å ikke bruke enterprise om du får den gratis. Endret 20. november 2012 av etse Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Da fortsetter jeg med den. Takk for svar! Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Da er Windows 8 Enterprise installert, og VS 2012 Pro. (Den driver å laster ned dokumentasjon nå. Liker å ha det lokalt.) "Gratis" var det jo strengt tatt ikke, siden jeg har betalt for MSDN, men ... Takk igjen. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå