anathon Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Edelt av T610 å implentere Java i sin T610, men ærlig talt forstår jeg ikke vitsen. Applikasjonen som er puttet inn i T610 er så dårlig at det eneste som duger er latterlig dill man kan laste ned hos SE. Skikkelige Javaspil kan man bare glemme. Mophun er konge og det finnes masse bra spill til denne, men hadde jeg visst at telefonen kom med en så dårlig Java-app, hadde jeg spurt om de kunne la vær. Eneste problemet er at når jeg er er på mophungames.com og skal laste ned ( man sender en kode og skal få tilbake en wap-adresse) spill,får jeg aldri wap-linken i retur????? Noen som vet? Hvis ikke SE kommer med en oppdatering som også oppdaterer Java-appen sin blir jeg sur Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 SonyE har endelig bestemt seg for å kutte ut Mophun. Det ble aldri noen suksess så nå skal de konsentrere seg om java i stedet. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Wooot ? Var det ikke SE som utvikla Mophun ? Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Mophun er utviklet av Synergenix, mulig SonyE hadde en finger med i spillet også. Problemet er vel at det er bare SonyE som støtter mophun, i tillegg til at det er litt begrenset i forhold til java. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Spillene på mophun knaller jo Javaspillene syns jeg når det gjelder brukervennlighet. Men det er som du sier kun spill for mophun. Hvor har du hørt at SE skal kutte ut Mophun? Er forresten en annen telefon som skal ha mophun, N'Bongo! :smile: Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Kilden er hemmelig Mophun er kanskje bedre på spill, men når de skal kutte det ut har de nok en grunn til det. Økonomi kanskje... pluss at java er en gigant i forhold til mophun. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 En venn av meg lastet ned et javaspill til T610 i dag... Jeg hadde samme spillet på min gamle 3300, og spillet var greit og "flytende"... på T610 hakker det så mye at det ikke er spillbart... noe man kan gjøre med det? Lenke til kommentar
molna Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Nei, T610 har desverre sterke begrensninger og er utstyrt med dårlig hardware for javaspill. Treg CPU er vel den største flaskehalsen... Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 http://www.sonyericsson.com/developer/semc...hive.jsp#news71 Improved Performance of J2ME Applications on T610 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 da var det bare å overbevise folkene bak disken der jeg kjøpe mobilen min om at jeg vil ha software oppdatert, ikke lett... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Mange av spillene er vel optimatisert for Nokia? Derfor fungerede ikke så bra på SE som de kunne ha gjort. Riktig? Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Spillene blir lagd for Nokia først, deretter lages en T610-versjon ut fra Nokia-versjonen. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Litt skremmende aa se T610 paa tredje siste plass. http://www.jbenchmark.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå