fjarle Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Den nylanserte Android-versjonen er den verste nye utgaven siden Honeycomb, hevder nettsted. – Android 4.2 er full av bugs Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hmm har ikke merket noe problemer med stabilitet eller ytelse på verken Nexus 7 eller Galaxy Nexus... 5 Lenke til kommentar
Sondre H-K Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Var det problemer med honeycomb? Jeg vet jeg er sen til festen nå, men jeg opplevde flere bugs med ICS (4.0) på min asus transformer tf101 enn honeycomb 3.0-3.2. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Var det problemer med honeycomb? Jeg vet jeg er sen til festen nå, men jeg opplevde flere bugs med ICS (4.0) på min asus transformer tf101 enn honeycomb 3.0-3.2. Det kan ha mer med ASUS å gjøre enn Android... Tipper alle disse påståtte problemene blir rettet opp ganske raskt, lenge før 4.2 blir spesielt utbredt. 1 Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Null problemer hittil med crash/restart på N7 m/4.2. Har ikke prøvd BT eller den kalendergreia. 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Vi kan nok vente oss 4.2.1 innen et par uker vil jeg tro. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Måtte oppsøke problemet med manglende desember. Har da aldri brukt mobilen til å legge inn særlig informasjon uansett, når det er vesentlig lettere via nettleser for Google Contacts. Bluetooth har jeg ikke hatt noen problemer med, og bruker det daglig. Eneste problem jeg har merket er launcher som har krasjet to ganger etter omstart om jeg ikke lar den bli helt ferdig med å laste opp før jeg begynner å bruke den. Ellers fungerer da alt fint hos meg. Galaxy Nexus (takju). Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Min nexus 7 har desverre hatt en del restarter siden jeg oppgraderte til 4.2. I tillegg er dett endel bug i forbindelse med de nye widgetene for screen lock, hvor disse står og 'dirrer' på skjermen før den slår seg av. Før 4.2 opplevde jeg aldri en eneste restart. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Så godt å se det er flere som har problemer med bluetooth! Oppdaterte samboers telefon her om dagen og bluetoothen bryter ofte med mobilen midt i samtaler o.l.! Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Min N7 med 4.2 har blitt treg, helt ufattelig treg til UI-elementer som på 4.1 var smooth som "butter". Lenke til kommentar
Arasonic Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Kjenner meg ikke igjen i dette. Har 4.2 på min Galaxy Nexus. Er faktisk mer stabil enn 4.1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Utfordring: Hva mener dere om saken, amobil? Samtidig ser jeg ikke på det som et stort problem, som artikkelen skriver: Foreløpig er ikke den nye Android-versjonen tilgjengelig på spesielt mange enheter. Det er først og fremst referanseproduktene i Nexus-serien som kan få den nye versjonen. Største problemet er nok hvor mange enheter som er stuck i lavere versjoner. 1 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Min Nexus 7 er like butter-smooth som alltid, og jeg merker ingen problemer med den. Galaxy Nexusen derimot har fått seg et skudd i ytelses-baugen, men har klatt-oppgradert den siden den var ny så det kan bli bedre med en wipe og reflash av 4.2. Evt avvente til 4.2.1? Lenke til kommentar
cck-123 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg har ikke merket noen slike problemer hverken med Nexus 4 eller 7, 7 har jeg siden onsdag forrige uke, 4 siden fredag... Sjekka nettopp kalenderen også og desember vises uten problemer for meg (på Nexus 4) Lenke til kommentar
cck-123 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Rettelse: Jeg ser det er snakk om kalenderfunksjonen i kontakt-lista, og der mangler riktig nok desember. Broderens bursdag vises allikevel (28 desember), men den infoen vet jeg ikke helt hvor kommer fra, jeg har ikke lagt den inn manuelt... Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Galaxy Nexusen min har aldri vært mer stabil. Lenke til kommentar
JulesX Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Synd det er noen som har fått problemer, men regner med det blir fikset fort. Selv har jeg ingen problemer med Galaxy Nexusen min.. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Slik trenden er, og har vært med Android tror jeg aldri de kommer til å bli fri for feil og bugs. Siste erfaring med android har dog vært god, men jeg tror de har lang vei å gå før de kommer i nærheten av iOS.. 1 Lenke til kommentar
chrisAK Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg fikk nok av Android da jeg oppdaterte min flunkende nye Glalaxy Note fra Gingerbread til Ice Cream Sandwich. Full av bugs fikk jeg og de gikk ikke an å fikse heller. Samsung ga f... og eneste muligheten jeg hadde var å kjøre en Root slik at jeg fikk lagt til sys-filen som plutselig ble borte i ICS. Nå er Nokia Lumia 920 bestilt, og jeg gleder meg ikke noe mindre nå etter denne artikkelen:-) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Slik trenden er, og har vært med Android tror jeg aldri de kommer til å bli fri for feil og bugs. I motsetning til hva? Ingen av verden OS er fri for feil og bugs. AtW 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg