allak Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Har nå kjørt readness tool og fix og annet som anbefalt på microsoft sin side, uten at jeg får lastet ned oppdateringen. Får fortsatt feilmld:800B0100. Det står at det er en viktig oppdatering på 1,5mb. Tips for å bli kvitt denne feilmld? Kan en eventuelt tilbakestille maskinen slik den var oppdatert for 6 dager siden, for så å kjøre update på nytt? Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Heisann. Ser ut til at han som har svart i denne tråden har vært borte i noe lignende før Lenke til kommentar
allak Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Forstod jeg det riktig at løsningen for Win 7 pro 64 var å å slette alle midlertidige oppdateringer som ligger i C: \ Windows \ SoftwareDistribution \ Download,(altså slette alle mapper her?) og deretter installere tilgjengelige oppdateringer? Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Slett alt innholdet i mappen, restart maskinen og prøv på nytt ja Lenke til kommentar
allak Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Takker, da skal jeg forsøke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå