Kurt Lekanger Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 HTC-sjef slår tilbake mot spekulasjoner om prisen på patentforliket med Apple. ? Nei, vi betaler ikke masse penger til Apple Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Om Apple skal saksøke en produsent må jo dette være på et solid grunnlag. Jeg ser ikke og har aldri sett likheter mellom HTCs telefoner og iPhone. Samme gjelder Motorolas telefoner fra 2011 og i år. Lenke til kommentar
Sondre H-K Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Om Apple skal saksøke en produsent må jo dette være på et solid grunnlag. Jeg ser ikke og har aldri sett likheter mellom HTCs telefoner og iPhone. Samme gjelder Motorolas telefoner fra 2011 og i år. Htc sine mobiler er noe folk vil ha på grunn av pent design. Apple har patent på det. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg ser ikke og har aldri sett likheter mellom HTCs telefoner og iPhone. Jeg husker ikke hva Apple og HTC har kranglet om, men det finnes andre patenter enn likheter i utseendet. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg husker ikke hva Apple og HTC har kranglet om, men det finnes andre patenter enn likheter i utseendet. Riktig! Ifølge denne artikkelen er det ikke snakk om design, men et flertall tekniske patenter. Artikkelen sier også at Apple og HTC har hatt mer enn 20 saker (med «saker» menes sikkert uenigheter om patenter) gående, og alle disse blir nå avsluttet. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Om Apple skal saksøke en produsent må jo dette være på et solid grunnlag. Jeg ser ikke og har aldri sett likheter mellom HTCs telefoner og iPhone. Samme gjelder Motorolas telefoner fra 2011 og i år.Htc sine mobiler er noe folk vil ha på grunn av pent design. Apple har patent på det. Bra en Lenke til kommentar
Newton Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Det HTC egentlig sier er: - Ja, vi betaler masse penger til Apple, men ikke fullt så mye som enkelte hevder. Endret 21. november 2012 av Newton Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Mange av Apples patenter er HELT meningsløse. Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det spennende er at Samsung får tilgang til avtalen mellom apple og HTC. Kan hende de finner endel skyts der som de kan bruke mot Apple. http://www.groklaw.net/article.php?story=2012112121031884 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Ja, Samsung finner sikkert noe de kan kopiere der også... Lenke til kommentar
Gaute65 Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 (endret) Takk for en innsiktsfull kommentar Newton Edit: For å opplyse deg hva det egentlig dreier seg om: According to Samsung, the document could play a vital role in determining whether it will need to take any of its products off the market in the wake of the $1.049 billion verdict Apple won back in August. If Apple licensed some of its unique user experience patents, Samsung argues, then Cupertino is clearly fine with competitors using that IP as long as it receives money in return — and since Apple will be receiving a payout in connection with the verdict, the extra step of an injunction isn't justified. Endret 23. november 2012 av Gaute65 Lenke til kommentar
Mandrengen Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Sondrek17: Htc sine mobiler er noe folk vil ha på grunn av pent design. Apple har patent på det. Hahahahahahaha takk! Den blir årets kommentar, uten tvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg