MegLonsern Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Hei! Jeg har mistet lyden på internett. Jeg kan har ikke lyd på vgtv, youtube osv.. Lyden på selve maskinen fungerer. Spotify fungerer, osv.. Jeg har avinstallert flashplayer og deretter installert det på nytt. Det har ikke fungert, mangler fotsatt lyd. Noen som har tipps? Mvh meg Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Å det er ? XD Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Reboot? Å det er ? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Slå av og på maskinen.. Sjekk at volumen ikke er på 0 nede ved klokka på flashplayeren 1 Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Slå av og på maskinen.. Sjekk at volumen ikke er på 0 nede ved klokka på flashplayeren Ja det lønner seg å slå av maskinen nå er lyden tilbake! Takk for hjelp! Lenke til kommentar
MegLonsern Skrevet 4. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2012 Porblemet gjentar seg stadigvekk om dagen. Har funnet ut problemet, og det er at jeg bruker forsterker. Når jeg tar ut AUX kabelen fra pcn, så hender det at lyden forsvinner. Hm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå