hakonjj Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 For en stund siden ga jeg bort min gamle data til min kjæreste for at hun også kunne sitte å surfe og redigere bilder, men den har starta å få problemer. Har lenge hatt et dårlig strømforsyning og skiftet denne i går. Problemene fortsatte og jeg lurer på om det kan være noe annet da. Så tendens til pixelfeil samme dag, men løste seg etter at jeg dytta inn 6-pins kontakta skikkelig. Lenke til kommentar
Christerm Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Her trenger vi litt informasjon Når du sier at maskinen kutter - vil det si at den slår seg helt av, eller fryser den? Er det noe mønster i når problemet oppstår - eller er det helt sporadisk? Hadde også vært kjekt å vite følgende (gjerne ca. alder på ting): Operativsystem, hovedkort, cpu, psu, ram, hdd Lenke til kommentar
hakonjj Skrevet 1. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2012 Her trenger vi litt informasjon Når du sier at maskinen kutter - vil det si at den slår seg helt av, eller fryser den? Er det noe mønster i når problemet oppstår - eller er det helt sporadisk? Hadde også vært kjekt å vite følgende (gjerne ca. alder på ting): Operativsystem, hovedkort, cpu, psu, ram, hdd Viste seg at det var dårlig kontakt mellom cpu og kjøleren Fikk på ny kjølepasta og alt er like fint igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå