Gå til innhold

LG 37LG6000, koble til internett trådløst?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en 37" LG6000; http://www.lg.com/no...LG-37LG6000.jsp , og lurer på om det er noen måte jeg kan koble denne trådløst til internett?

Tenker på å kunne bruke f.eks. Netflix og den type tjenester. Modemet jeg bruker på dataen er trådløst; det er et Zyxel multimodem fra Telenor. Finnes det noen dingser jeg kan bruke for å knytte tv`en til modemet trådløst? (har ikke peiling på denne typen ting)

:blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! :)

Da dette er en såpass gammel TV, så antar jeg at den ikke har støtte for internett, verken kablet eller trådløst (så vidt jeg vet). Du vil vel uansett ikke ha tilgang til Netflix via denne spesifikke modellen. Det er vel kun 2012-modeller samt noen få fra 2011 som har den muligheten. 2008-modell, slik som den aktuelle modellen er, har nok ingen slik mulighet.

Beklager!

Lenke til kommentar

Bare synd at svaret ikke var mer positivt :)

Det er litt avhengig av hva slags utganger du har på PCen. HDMI og VGA er de mest vanlige.måtene å koble PC til TV-skjerm på. HDMI er det klart beste, i og med at den også overfører lyden. VGA overfører kun bilde. For å få lyd via TVen med VGA-kabel, må du ha en AUX-kabel i tillegg. De fleste TVer har en "Audio in"-inngang, men det er greit å dobbeltsjekke at du har den inngangen.

Uansett, kort oppsummert: Har PCen HDMI-utgang, så er det den beste løsningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...