Rowdy Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 God morgen! Jeg finner ikke 10x15 cm eller 4x6 tommer i alternativene for valg av papirstørrelse. Nærmeste er A6. Jeg finner ingen mulighet for å egendefinere papirstørrelse. Printeren det gjelder er en HP 8500 Officejet PRO. Den har en skuff med plass til A4 ark, og man kan snevre inne denne til 10x15 cm / 4x6 tommer. Skulle da tro denne muligheten var tilgjengelig? Noen som har et tips til meg? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Kanskje du kan skrive inn papirstrl manuelt? Ofte er dette i MM Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Den muligheten skal ligge i softwaren til skriveren, kan hende du bare har lastet ned driver-softwaren. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Takk for hjelp! Programvaren jeg hadde innstallert, så ut som en komplett pakke. Nå, etter installasjon av HP print view software, er flere valg på plass. Skal bli moro å se hvordan bilder ser ut på utskrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå