Geircr Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Noen som har drevet med no bluejacking her? Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 fant en mobil ved navn "Andriane" ellerno, sente a ett bilde av båtkatalogen (satt på båt), hu tok imot.. like etterpå fant jeg ingen ble vell redd da Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Moro! Har ikke fått prøvd det ennå, men tenkte jeg skulle prøve det seinere i dag. Skal gi tilbakemelding. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...=15976&forum=16 Her har dere noen ideer til faenskap man kan gjøre med bluejacking Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Ja det var der jeg fant ut av det. :smile: Fant tre telefoner her om dagen, men jeg hadde ikke peiling på hvem som eide de så jeg sendte ikke no.. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Tok en bluejacking istad! Lagde et notat hvor jeg skrev: du har en lapp på ryggen. Tenkte det var enklere å se hvem jeg sendte til når personen prøver å se etter lappen . Jeg hørte det peip i telefonen, men jeg så desverre ikke hvem som eide den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå