Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BredereSmil fra NGT


Anbefalte innlegg

Ikke bli sint på meg nå , men jeg har mailet NGT om det. Det var ikke for å sladre på dere , men jeg var litt nyskjerrig. Jeg ga dem url til dette forumet , men jeg tviler at det var pga det at de stengte linjen. Det var en tilfeldighet . :yes:

 

Tror du ligger tynt ann nå..

 

Til alle dere andre :

 

Skal vi spleise på torpedo folkens ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke bli sint på meg nå , men jeg har mailet NGT om det. Det var ikke for å sladre på dere , men jeg var litt nyskjerrig. Jeg ga dem url til dette forumet , men jeg tviler at det var pga det at de stengte linjen. Det var en tilfeldighet . :yes:

Tusen takk.

Det var meget omtenksomt av deg å maile NGT, slik at vi alle kunne miste vår fire kjære Mb. Hva var vitsen med å gi dem URL i grunn? Og greier du ikke å tenke deg at NGT faktisk i motsetning til visse andre kan legge sammen to og to? Tydeligvis ikke. Bare sånn for å ha nevnt det. Jeg kjenner et par som benyttet seg av betal-for-en-få-to-Mbit-tilbudet i fjor, og de har det ennå, så jeg tipper de ikke hadde satt ned linjene våre med det første, hadde det ikke vært for _deg_.

 

Igjen, tusen hjertelig takk! :x :x :x

Lenke til kommentar

Asså, jeg mener det ikke er noe prob å maile NGT å spørre om det der tilbuds greierne, tviler liksom på at de hadde glemt av alle... Men å legge med URL til denne tråden var direkte lumpent gjort, så klart NGT sjekker opp de som hevder de har 4mbit enda og setter dem ned tilbake....

 

Jeg har verken NGT eller Ekstra bredt smil, men det DomoArigato gjorde her var meget dårlig gjort. :(

Lenke til kommentar

Ja jeg er forberedt på hva konsekvensene av dette bildet vil medføre, men større idioti skal du lete lengre etter når det gjelder denne tråden og en enkelt person.

 

 

Jeg har den fantastiske mulighet til å lage bilder hvor fremtiden vises.

Dette bildet lagde jeg nå :

 

Grav2.jpg

 

 

 

Still up for the torpedo thing ?

Lenke til kommentar
Ikke bli sint på meg nå , men jeg har mailet NGT om det. Det var ikke for å sladre på dere , men jeg var litt nyskjerrig. Jeg ga dem url til dette forumet , men jeg tviler at det var pga det at de stengte linjen. Det var en tilfeldighet . :yes:

 

Jeg har vanskelig å tro at du sendte mail på annet enn pur F_A_E_N eller missunnelse. Hva ellers ønsket du å oppnå med å sende mail ?

Lenke til kommentar
Ikke bli sint på meg nå , men jeg har mailet NGT om det. Det var ikke for å sladre på dere , men jeg var litt nyskjerrig. Jeg ga dem url til dette forumet , men jeg tviler at det var pga det at de stengte linjen. Det var en tilfeldighet . :yes:

 

Jeg har vanskelig å tro at du sendte mail på annet enn pur F_A_E_N eller missunnelse. Hva ellers ønsket du å oppnå med å sende mail ?

 

Ok jeg gjorde på pur F , jeg sitter med 28k modem og er derfor "litt" sjaulu. sorry :oops:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...