Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BredereSmil fra NGT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke bli sint på meg nå , men jeg har mailet NGT om det. Det var ikke for å sladre på dere , men jeg var litt nyskjerrig. Jeg ga dem url til dette forumet , men jeg tviler at det var pga det at de stengte linjen. Det var en tilfeldighet . :yes:

 

Tror du kan herved med stor stolthet kan kalle deg selv forumets største idiot ;)

Lenke til kommentar
Ikke bli sint på meg nå , men jeg har mailet NGT om det. Det var ikke for å sladre på dere , men jeg var litt nyskjerrig. Jeg ga dem url til dette forumet , men jeg tviler at det var pga det at de stengte linjen. Det var en tilfeldighet . :yes:

 

snitch bastard :p

 

dog spiller liten rolle for meg som sitter med Tele2 .. men litt teit og gjøre sånt vel?

Lenke til kommentar
Som sagt , jeg tviler på at det var min mail som gjorde utslaget. De er ikke dumme på ngt , de hadde planer om å ta ned linjen deres uansett.

 

Du tror det er heeelt tilfeldig at rett etter at du hadde sendt mail så mister vi alle 4Mbit'en vår?

 

Neida de er ikke dumme, men vi kunne kanskje kost oss med linja i en uke eller to til. Synes nå det var forbanna unødvendig gjort av deg å satse linjene våre bare fordi du ble litt "nysgjerrig" (missunnelig er vel kanskje rette ordet?)

Lenke til kommentar
Ikke bli sint på meg nå , men jeg har mailet NGT om det. Det var ikke for å sladre på dere , men jeg var litt nyskjerrig. Jeg ga dem url til dette forumet , men jeg tviler at det var pga det at de stengte linjen. Det var en tilfeldighet . :yes:

 

 

det finnes kunn et bra norsk ord som kan beskrive deg FJOMPENISSE!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...