Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BredereSmil fra NGT


Anbefalte innlegg

Vi bestillte bredere smil fra ngt i mai. da fikk vi beskjed at vi kunne nyte godt av denne ekstra hastigheten helt frem til 1. september.(noe vi har gjort :lol: =)

 

men nå, 9. september har vi fortsatt 4mbit(3330kbits/sek for å være nøyaktig). har personli ingenting imot det. er det noen andre som har opplevd dette? eller er det bare jeg som er så "heldig". det eneste probleme blir vel at det kommer en syk regning neste måned :-? og det tror jeg ikke fattern vil like :grumpy:

 

noen som opplever d samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja... men ikke lag noen scener av dette da. Ellers kanskje de kjører en hard boot på alle routerene så hastigheten blir nedsatt igjen. Det er veldig mange som har normal hastighet nå. Bare vær happy du har 4000/864 fremdeles.

 

PS. Jeg har også 3300 effektivt og jeg har sett de fleste andre også har det. Jeg trodde først det var linja mi som ikke klarte mer... Men siden alle tydeligvis har 3300 er det vel et eller annet(?)

Lenke til kommentar
Vi bestillte bredere smil fra ngt i mai. da fikk vi beskjed at vi kunne nyte godt av denne ekstra hastigheten helt frem til 1. september.(noe vi har gjort :lol: =)

 

men nå, 9. september har vi fortsatt 4mbit(3330kbits/sek for å være nøyaktig). har personli ingenting imot det. er det noen andre som har opplevd dette? eller er det bare jeg som er så "heldig". det eneste probleme blir vel at det kommer en syk regning neste måned :-? og det tror jeg ikke fattern vil like :grumpy:

 

noen som opplever d samme?

 

Hvorfor skulle du få en syk regning neste måned? Nextgentel kan ikke laste kunden for sine egne feil, enkelt og greit. Kan jo hende at de prøver..

Lenke til kommentar

Jeg hadde 6,7mbit fra Firstmile ennå jeg bare skulle ha ha 1mbit.

Så nyt det mens du kan.. Og for all del..

 

IKKE SKRU AV ADSL MODEMET

 

Eneste dem kan gjøre er enten å ringe til deg og kreve at du restarter adsl modemet, eller at du sjøl restarter det slik at adsl modemet får den nye infoen om hastigheten.

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Eneste dem kan gjøre er enten å ringe til deg og kreve at du restarter adsl modemet, eller at du sjøl restarter det slik at adsl modemet får den nye infoen om hastigheten.

 

NGT kan forandre hastigheten på routeren uten at vi selv restarter den. Så det er vel litt forskjellig fra Firsmile og NGT da.

 

 

Men jeg lurer på hvorfor i huleste "alle" fortsatt har 4Mbit. Ikke at jeg vil maile NGT og spørre...

Lenke til kommentar

Som nevnt over; har NGT full mulighet til å endre ting på routeren uten at den blir restartet. Men at vi fortsatt sitter med 4mbit har _ingenting_ å gjøre med at du ikke har restarta den.

 

Jeg har startet routeren på nytt 3 ganger siden 2. september, og har alltid fått 4000 igjen, noe som tyder på at det fortsatt sitter i det sentrale systemer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...