AndreasMyhre Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Halla! Skriver ikke dette innlegget på en måte der jeg gjerne vil lære meg hvordan jeg kan bonge en øl og bli full så fort som mulig. det er jeg for gammel til! MEN! på mange amerikanske filmer osv ser du at de stikker et hull nederst på boksen og åpner boksen og styrter pilsen. noen som har peiling på hvordan man gjør dette? hva bruker man til å stikke hull nederst på boksen? og hvordan skal du åpne pilsen på toppen for at det ikke bruser som et helvete? Hadde faktisk vært litt kult å klart dette! Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Er bare å stikke hull med en vin opptrekker eller lignende, men ikke bruk en kniv for da blir hullet for lite, og åpne på vanlig måte. Lenke til kommentar
AndreasMyhre Skrevet 22. november 2012 Forfatter Del Skrevet 22. november 2012 dette må prøves til helga!! haha Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Vinopptrekker er et godt forslag. En nøkkel funker også ganske bra! Et kult alternativ som du kan prøve er å ta en glassflaske med sugerør i, hvor sugerøret går fra flasken utenom munnen og ut i lufta, slik at du får en kanal med luft direkte inn i flaska. Det går kjemperaskt å styrte når du gaper over og heller på flaska. Hehe. Lenke til kommentar
AndreasMyhre Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 den siste der var faktisk ikke dum! haha, begge må prøves! på jobb nå, så får vi se om jeg tør å gi meg ut på dette i løpet av kvelden! Lenke til kommentar
bas Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Trakt med slange, fyll trakta med øl og hev over hodet, stikk slangen i kjeften og svelg unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå