Gå til innhold

Hva ønsker du deg til jul?


Rankiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bursdag på torsdag, men regner med mine ønsker er noe av det samme også til jul.

 

Ønsker meg ikke klær men muligens et Bygavekort som kan brukes på en rekke OK butikker i Bergen sentrum og penger.

 

Har jo klart en del "større" ting jeg ønsker meg på klesfronten, men jeg får sjeldent dyre julegaver, så jeg regner det som heller håpløst å ønske seg.

Lenke til kommentar

Div verktøy, så jeg har det jeg trenger når jeg skal kjøpe leilighet/rekkehus/enebolig og vil pusse opp/fikse stæsj selv. Har allerede mye, men er et par ting jeg fortsatt trenger/har lyst på.

 

Ellers er egentlig tid med familien/god mat og det å gi gaver jeg vet andre har lyst på det jeg setter mest pris på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det meste jeg har lyst på kommer jeg ikke til å ønske meg, fordi jeg er alt for kresen til å tørre å slippe noen i familien løs. Det gjelder sko, klær, tilbehør osv.

Ønsker jeg meg en skjorte kan jeg i verste konsekvens ende opp med en kortermet, rutete skjorte med sånne pyntegreier som imiterer at de holder ermet oppe. Ender likevel opp med å være strålende fornøyd hver eneste julaften, selv om jeg knapt nok fremmer et eneste ønske. I fjor fikk jeg, helt uten å ha ønsket meg noe i nærheten, et Dianakamera av min søster. Dødsfett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...