Trøndern1 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Hei, skal da starte et lite subwoofer prosjekt men overlater noen spørsmål til noen som har litt kunnskap og erfaring om dette. Har en Zachry DSW-400 aktiv forsterker. Så spørsmålet er egentlig klarer denne forsterkeren 2subber eller blir det best med kun en? Forslag til element? Og mest av alt størrelse på kassa? Formålet er vell egentlig en "party" kasse som trykker godt Lenke til kommentar
Faller Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Så du skal ikke bruke den til film hvor den behøver å strekke seg kjellerdypt? Har du noen krav til størrelse? Hva er maks størrelse du kan ha på kassen? Hva er budsjettet ditt? Når det kommer til forsterkeren vil jeg si at den i bestefall har nok kraft til ett element. Ser ut til at den har 250 watt i 8 Ohm, og 400 watt i 4 Ohm. Mvh Faller Lenke til kommentar
Trøndern1 Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 nei, det trenger den ikke. ikke noen krav til størrelse på kasse eller element trenger ikke no rådyrt element, siden det kun skal brukes til fest, men heller ikke no billigt dritt. visst du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Faller Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 joda, skjønner hva du mener. Men da ville jeg anbefalt denne: http://www.dynabel.no/Shop/Product/dynaBel-PA1550-15%22-PA-BASS/PA1550 og lag kassen til 200 liter (omtrent 60x60x60 cm). Den vil gi lyd fra seg. Mvh Faller Lenke til kommentar
Trøndern1 Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 (endret) takk da tenker du kasse med bassrefleksrør? Endret 27. november 2012 av Trøndern1 Lenke til kommentar
Faller Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 jepp. Alt du trenger får du tak i hos Dynabel Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå