Robbansvenske Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Venter den selv i posten fra CDON, er vel i mine hender innen en dag eller 2. Men har også nå lest opp og ned i mente om telefonen, og med den siste firmwaren (v10f) så ser det ut til å være en knall telefon, de fleste om ikke alle anmeldelser har gitt ett anbefalt stempel i tillegg. Så kan du jo lese brukeranmeldelser på Revoo.com, Amazon.com, Prisjakt.no osv.. Virker som at de fleste er fornøye. Med v10f oppdateringen så skal telefonen ikke bli så varm samt at batteritiden skal også være mye bedre. De har kanskje tweaket CPUn litt, ikke vet jeg, funker skal det iallefal gjøre. Skal se om jeg husker å oppdatere denne tråden når jeg har fått noen timer med min. Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Har hatt den i 2 uker, og er positvt overasket. Ingen bugs eller andre iritasjonsmoment registrert så langt. Kjapp og responsiv, fin skjerm med god lysstyrke når det trengs. Batteritid er også bra. Med mindre du er fotograf (medium kamera), vil jeg tro den er fullt på høyde med toppmodellene fra Htc og Samsung... til en brøkdel av prisen. Endret 20. november 2012 av Pickwick Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Er vel mulig å roote denne nå? Google søk En link fra søket Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Da legger jeg meg flat og beklager 1 Lenke til kommentar
Smokeeye Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Hehe neida, var mer til opplysning. Hadde hørt selv fra tidlig av at det var en låst bootloader, men kom tilfeldigvis over en kommentar på en anmeldelse en-eller-annen-plass i det vide internett som henviste meg til XDA. Med en så slick UI som LG kjører på denne, så ser jeg liten vits for min del å roote denne, med mindre det er noen apps jeg absolutt må ha i ettertid. Dog blir det ikke det samme som når jeg hadde min Galaxy S2 i sin tid og roota den før jeg nesten hadde stappa i simkortet. Endret 20. november 2012 av Smokeeye Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Har ikke sett noen grunn til og forske på det jeg heller. Kommer fra en Htc sensation, og kan ikke si jeg savner noe ved sense overhode. Sinnsykt deilig og bli kvitt den evinnelige sense loadinga hver gang en går ut av en litt tyngre app.. ofte ellers også. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Bestilte meg en slik hos lefdal nå på søndag til 2295 inkl frakt og håper den blir en positiv overaskelse :-) SGS2'en min tok kveld pga et uhell så jeg bestilte meg en nexus 4 som erstatning. Leveringsdatoen på nexusen havnet helt ut i det blå, og pga akutt behov for en ok tlf så avbestilte jeg denne. Synes den ser veldig fin ut og har lest mange positive omtaler. Kom over en fersk test av denne på swedroid og nederst i artikkelen så står det at de vet at det kommer en jelly bean oppdatering til tlf - men ikke når, så jeg håper dette stemmer/skjer raskt. http://www.swedroid.se/lg-optimus-4x-hd-recension/#more-64498 Lenke til kommentar
andehaj Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg lurer også litt på denne LGen. Er det noen stor forskjell på denne og den nye Nexusen som kommer? Altså annet en operativsystemet. Har lyst på en av disse, og denne virker ganske lik, bare til lavere pris og uten så lang ventetid... Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 30. november 2012 Forfatter Del Skrevet 30. november 2012 Bestilte meg en slik hos lefdal nå på søndag til 2295 inkl frakt og håper den blir en positiv overaskelse :-) SGS2'en min tok kveld pga et uhell så jeg bestilte meg en nexus 4 som erstatning. Leveringsdatoen på nexusen havnet helt ut i det blå, og pga akutt behov for en ok tlf så avbestilte jeg denne. Synes den ser veldig fin ut og har lest mange positive omtaler. Kom over en fersk test av denne på swedroid og nederst i artikkelen så står det at de vet at det kommer en jelly bean oppdatering til tlf - men ikke når, så jeg håper dette stemmer/skjer raskt. http://www.swedroid....ion/#more-64498 Har du testat den? Bedre en S2 ? Lenke til kommentar
poffer Skrevet 30. november 2012 Del Skrevet 30. november 2012 Har du testat den? Bedre en S2 ? Har ennå ikke mottatt tlf. Fikk bekreftelse på levering 28.11 men var ikke registrert i postens systemer før i går.. Antar at jeg har den rett over helga. Kommer med en tilbakemelding når jeg har fått den. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Fikk tlf i går og etter 2 dagers bruk er jeg strålende fornøyd. Meget god skjerm og veldig rask. Gode menyer / brukervennlighet selv om det ble litt knoting i begynnelsen pga gml "samsung vane". Kameraet er vel ikke verdens beste men dette er ikke viktig for meg. Helt klart en oppgradering fra S2 :-) Lenke til kommentar
andehaj Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Bestilte en slik fra CDON her om dagen, så venter i spenning Var innom Elkjøp i går kveld, og fikk prøvetrykket litt på den. Jeg synes det var bra skjerm, og den var veldig rask! Er vant til HTC Sensation XE, så er kanskje ikke så rart men... Kameraet blir ikke så krise for meg. Brukes sjeldent. Gleder meg! Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 5. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2012 Er kamera ikke like god som på S2? Lenke til kommentar
Pickwick Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Er kamera ikke like god som på S2? Nei, men det er ikke helt rævva heller. Google litt bilder så ser du om det er greit nok til din bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå