TobiasG Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 (endret) Hei! Var litt usikker på hvordan jeg kunne gi denne ett godt emne, men jeg sitter med ett php script som lager en tabell med link ut fra array. (dette i tabell) - Link1 - Link2 - Link3 - Link4 Alle disse ligger med <a href="http://mytestpage.com">, men ønsker som nevt ett JS for å kopiere teksten til linkene ved right click (oncontextmenu). <input type="button" oncontextmenu="alert('Alert?');return false" value="RClick"/> Det er inget problem å få det til å funke, men så snart jeg prøver å kalle en funksjon ved rightclick som denne så går det ikke. <script language="JavaScript"> function CopyToClipboard(text) { Copied = text.createTextRange(); Copied.execCommand("Copy"); } </script> I teorien ville dette sett ut slik; <a href="test.html" oncontextmenu="CopyToClipboard(this)">Link1</a> Problemet som sagt er at jeg ikke kan kalle den funksjonen i oncontextmenu, noen som har noen smarte triks? Har evt tenkt på dobbelklikk copy, men det blir jo litt teit i og med at oneclick er goto location. Har også prøvd oncontextmenu="this.select()", men det funker heller ikke så bra... Takker for hjelp Endret 19. november 2012 av TobiasG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå