Scorpio7 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Kan begynne med å si at jeg er veldig glad i å høre på musikk, og liker veldig godt å synge med alt mulig. Det jeg nå er blitt nysgjerrig på er om sangstemmen min er noe tess. Når jeg synger med på sanger, i alle mulige toner osv, så høres det ut som stemmen min er ganske bra. Før stemmeskiftet, i løp av barneskolen, hadde jeg en veldig ettertraktet stemme. Solo framføringer på både norsk og engelsk i fullsatte kirker, skoler, osv.. Men etter stemmeskiftet har gjort sitt, så er det jo umulig å vite hvordan stemmen er, eneste jeg vet er at jeg fortsatt liker utrolig godt å synge. Spørsmålet mitt er som følger: Fins det fagfolk i Norge som man kan henvende seg til for å finne ut om man har en bra sangstemme? Har vi en yrkesgruppe som selger slike tjenester? Idol o.l er ikke aktuelt. Jeg har lyst å få en vurdering fra en fagperson ang hva slags type synging som passer min stemme, og selvsagt om stemmen er bra, eller om den bare er helt vanlig, evt dårlig. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Han her burde nok kunne svare deg. Lenke til kommentar
Secretalias Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 http://www.kursguiden.no/kurs/Sang/ Evt. så får du ta opp din egen stemme og legge ut på soundcloud/youtube/whatever, så kan vi her inne dømme deg. Vi er alle fagfolk på internett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå