Sindre16 Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Som sagt for å få en kald cpu, må voltagen være lav. OG da kan du ha en liten vifte som lager lite med støy. Men nå har det seg slik at på mitt AOpen hovekort(ak73pro a), ike vil stille på voltagen, selv om jeg gjør det i biosen, jeg får bare opp en melding om at den er detected til 1,75v. Selv om jeg har stilt den til mindre. Hva er galt, hva kan jeg gjøre for å stille voltagen? Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 Hei Når du stiller volten, pass på at du går helt inn i windows/os og så booter opp igjen og sjekker volt i bios.. Jeg dreit meg ut på dette en gang. Det er ikke sikkert at hk'et lar deg kjøre under standard volt (for denne prosessoren) uten at du stiller på enkelte ting.. Henning Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Jeg hadde det før og da står det først detected voltage 1.75V set voltage to 1.65V. Detected er det som den er bergnet på og kjøre på ,men den nedertse er den du har stilt inn og det er det den kjører på. Var vell litt dårlig til og formulere meg der ,men... [ endret av CFD den 2002-02-16 12:06 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå