Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Innhalere/lukte på antibac?

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hei Er det noe fare ved å sniffe eller innhalere dunsten fra antibac i enten veske på huden eller serviettene? Står ikke noe annet enn at det ikke må fortæres.

Kjenner at når jeg drar det inn i nesa så river det godt opp i der. Forfriskende! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå ut å sniff bensin, det er ikke håp for deg uansett..

På en annen side, TROR du det er lurt å sniffe antibac? Det er trossalt SPRIT du sniffer.

Fra Ung.no

"Hvis man sniffer disse stoffene pustes det inn som gass, det er derfor IKKE bra å sniffe verken sprittusj, antibac, jif, bensin, eksos, neglelakk, maling, lakk eller parfyme da dette kan påvirke hjernen."

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Øverste linken funka ikke.

Eneste jeg fant på beholderen var at det ikke skulle fortæres.

Men hva er problemet med å innhalere sprit? Vi drikker det jo ?

Rettelse: Linken funket

http://app.ecoonline.no/ecosuite/showpage.php?objID=-1&applicationID=7&viewForm=htmlext&viewPage=showmsds&accessKey=Z8RFkodAqDDWY_AQh98G4rG6LrsaEdvZg4g2PUCYZ/b1gvT_Aja2mChEkzu3qZD3zy&msdsLang=1

Da kutter vi ut det. :hm:

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar

Øverste linken funka ikke.

Eneste jeg fant på beholderen var at det ikke skulle fortæres.

Men hva er problemet med å innhalere sprit? Vi drikker det jo ?

Rettelse: Linken funket

Vi drikker cola og, men man sniffer det ikke. Bruk hodet ditt, vær så snill. Du risikerer permanent hjerneskade om du sniffer sprit/bensin/lim/osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ser den. Bare håper jeg ikke har fått det allerede :confused: Ikke at jeg har dratt det langt inn noen gang. Hvordan vet man om en har fått hjerneskade??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Håper ikke det. Fikk tatt noen reaksjonstester, hukommelse og konsentrasjon av familiemedlemer og det gikk bra, så satser på jeg ikke har tatt skade. Skal vokte meg vel for sånt i all fremtid uansett hvor fristende lukten er.

Litt spesiell gjerne, men når jeg snuste før var lukten av Nick and johnny crushed ice helt spesiell. Kunne åpne og lukte på øsken flere ganger, gikk ikke lei. Og lukten av filterkaffi i pose som akkurat er åpnet.

Artig å bruke sansene! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...