v3g4rd Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Heisann! Første gangen jeg legger ut et bilde her. Har drevet med foto noen år, men har for vane å kun vise bilder til kjente og familie. De er som regel litt tilbakeholdne når det gjelder kritikk, så her er det bare å fyre løs! Jeg er ute etter å lære, og en lærer ikke med mindre en får noen konstruktive tilbakemeldinger :-) Her er da det første bildet mitt; "Parkbenk". Dette ble tatt sent på kvelden hvor det var litt vind og litt skyer. Bildet er eksponert over 20 sekunder. For å få lyst opp forgrunnen, hjalp jeg til litt med en lommelykt de siste 5 sekundene. Lukkertid: 20s Blender: f/4.5 ISO: 1000 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Jeg elsker bakgrunnen, men syns lyset på benken trekker for mye fokus og får den til å se kunstig ut. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Er enig med Kontorstol her. Veldig flott bilde som sagt, men lyset fra lommelykten blir litt for hardt og har feil "temperatur" i forhold til resten av motivet. Dette kan dog lett fikses i programmer som Lightroom etc. Spesielt hvis du tok bildet i RAW formatet. men er du fornøyd selv, så la det være Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. desember 2012 Del Skrevet 13. desember 2012 Veldig fint bilde, men som nevnt er det litt feil temperatur på lyset fra lommelykten. Vanskelig å balansere lys fra himmelen og eget lys. Ellers veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå